היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר לשר הפנים: סייע לקריית שמונה להמריא

ראש העיר אביחי שטרן: "הדרך לעצמאות כלכלית עוברת דרך משרד הפנים. אני מתכוון להבריא את העירייה ולצאת לדרך חדשה".

שביעות רצון בעיריית קריית שמונה בסיום הפגישה שהתקיימה השבוע במשרד הפנים בירושלים עם שר הפנים אריה מכלוף דרעי, מנכ"ל משרדו מרדכי כהן ובכירי משרד הפנים.

ראש העיר אביחי שטרן שהגיע לפגישה יחד עם סגניו אופיר יחזקאלי ויורם ממן, חבר המועצה יהודה חיים, מנכ"ל העירייה יורם ביטון, הגזבר בני קונפורטי וצוות הרשות. שטרן סקר בפני השר דרעי את המצב הקשה בו העירייה נמצאת, והציג את התוכניות שהוא מתכוון ליישם להבראתה של הרשות ולפיתוחה והמראתה של קריית שמונה.

"אנו חייבים את עזרתכם כדי שנוכל להבריא את העירייה ולצאת לדרך חדשה. קיבלתי עירייה במצב כלכלי קשה, עם גרעון עצום ואני מתכוון להפשיל שרוולים ולעבוד קשה כדי להעניק לתושבי קריית שמונה עתיד טוב יותר ולהפוך את העיר לשם דבר במדינת ישראל", אמר ראש העיר לשר הפנים.

השר דרעי אמר כי הוא מתכוון לסייע לקריית שמונה לצאת מהמשבר הכספי ולכלול אותה בתוכנית ההמראה של המשרד.

השר דרעי הבטיח לראש העיר כי מענק האיזון בשנת 2019 לא יקוצץ כפי שתוכנן והורה לאנשיו להגדיל את התקציבים לעיריית קריית שמונה כדי לסייע לרשות לצאת מהמשבר הגדול בו היא נמצאת.

כמו כן נענה השר בחיוב לבקשת ראש העיר לתקצב את בניית בניין עירייה חדש, במקום מבנה העירייה הישן שנפגע בשנת 1999 מטיל קטיושה ועד היום לא שופץ. בשלב הראשון אישר שר הפנים לשאת בעלות מימון תכנון הבניין החדש.

"משרד הפנים יסייע להנהגה החדשה בקריית שמונה כדי שהעיר תוכל סוף סוף להמריא", אמר השר דרעי בסיום ישיבת העבודה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad