היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שבוע ירוק תל-חי

מכללת תל-חי חרתה על דגלה את נושא הסביבה, והיא הולכת ומוריקה בצעדים נמרצים. במטרה להגביר את החשיפה של סטודנטים, אנשי סגל ותושבי האזור לנושאים סביבתיים יתקיים בתחילת אביב תשע"א "שבוע ירוק תל-חי" – בימי ג'-ה' בתאריכים 5-7 לאפריל.

האירוע מתקיים בהובלת הקמפוס הירוק ופורום הארגונים החברתיים במכללה.

גורמים רבים במכללה ומחוצה לה חברו יחד כדי להעמיד תוכנית עשירה ביותר: הנהלת המכללה ומחלקת הכנסים, הקמפוס הירוק, מרצים מהמכללה האקדמית, המכללה הטכנולוגית, המכון לאומנויות, היחידה הסביבתית גליל עליון והארגונים החברתיים של הסטודנטים: אגודת הסטודנטים, מגמה ירוקה, עמותת הילל, מרכז יובלים, עמותת איילים, המרכז לשלום ודמוקרטיה, ובית הנוער.

התוכנית כוללת מגוון של אירועים בהם כל אחד יוכל למצוא נקודת עניין משלו: ביום שלישי 5.4.11 –יתקיים אירוע פתיחה חגיגי, עם הצלם ובמאי הסרטים אייל ברטוב, דורית זיס מנהלת מחוז צפון מהמשרד להגנת הסביבה, דר' דורית באום יו"ר קמפוסים ירוקים וציפי איסר לשעבר מנכ"ל אדם טבע ודין. בנוסף, יתקיימו ביום זה מבחר גדול של אירועים ופעילויות נוספות: סיור על צמחי בר למאכל, פאנל מעגלי צדק על "משאב הטבע כמנוף לפיתוח אזורי", הרצאות לקהל הרחב ע"י מיטב המרצים, סדנאות: בנייה בפסולת ואדמה, מתנות מחומרים משומשים, אקולנוע תל-חי ודוכנים של מוצרים ירוקים.

ביום רביעי 6.4.11 -יתקיים יום עיון אזורי לפעילי סביבה מכל הישובים בנושא טיפול בפסולת אורגנית בבית בשכונה ובישוב. בנוסף, ביום זה ייתקיימו הרצאות, פאנל רב-תרבותי, על "סביבה כבסיס לשיתוף רב-תרבותי",  סדנאות: בנייה בפסולת ואדמה, קומפוסט וקומפוסטרים, מתנות מחומרים משומשים ודוכנים של מוצרים ירוקים.

ביום חמישי 7.4.11 – יתקיימו הפנינג קהילתי אזורי – להורים וילדים, לחונכים וחניכי פר"ח ולכל הגילאים ומסיבה סולארית לסטודנטים ולצעירים  מכל האזור. בנוסף, מציעה המכללה לימוד בחברותא על מקומו של האדם בעולם, הרצאות וסדנאות: בנייה בפסולת ואדמה, גינון אקולוגי ומתנות מחומרים משומשים ודוכנים של מוצרים ירוקים ויד שנייה.

כל האירועים פתוחים לקהל הרחב, לכל תושבי האזור ולכל הגילאים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר המכללה וכן ניתן לפנות למרכז המידע במכללה 1-800-78-08-08

 



 

אולי יעניין אותך

Bottom ad