היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שיווק אחרון של מגרשי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים א'

שיווק אחרון בשכונת יובלים בקריית שמונה למגרשי 'בנה ביתך' ייצא לדרך. ההרשמה להגרלה פתוחה עד ליום 8.1.17. ראש העיר הרב ניסים מלכה: "השיווק האחרון של מגרשי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים הנו אירוע משמעותי בקריית שמונה, לפני כשנתיים היינו בחיתוליה של השכונה והנה היום אנו מסיימים את שיווק כלל המגרשים ביובלים א'". מהרו להירשם.

מנת השיווק האחרונה בשכונת יובלים למגרשי 'בנה ביתך' יוצאת לדרך. התפרסמה חוברת המכרז להרשמה באתר רשות מקרקעי ישראל. ההרשמה להגרלה תיסגר בתאריך 8.1.17 בשעה 12:00. כל תנאי ההרשמה וההגרלה מפורטים בחוברת המכרז.

מנת שיווק זו מיועדת לכלל הציבור, כאשר תינתן עדיפות למשפחות מחוסרות דיור, אחריהם רווקים מחוסרי דיור ורק אז כלל משפרי הדיור. במנה זו יש סה"כ 77 מגרשים: 49 מגרשים חד משפחתיים ו 28 מגרשים דו משפחתיים.

כחלק מהנגשת המידע לציבור ייערך כנס הסברה למגרשי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים והדלקת נר ראשון של חנוכה בתאריך 12.12.17 בשעה 18:00 בבית וונקובר (כל נדרי לשעבר). כלל המתעניינים מוזמנים להגיע ולקחת חלק בכנס. לפרטים: 04-6036819

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "השיווק האחרון של מגרשי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים הנו אירוע משמעותי בקריית שמונה, לפני כשנתיים היינו בחיתוליה של השכונה והנה היום אנו מסיימים את שיווק כלל המגרשים ביובלים א'. ולא רק זאת, אלא שכיום אנו כבר עם היתרים ראשונים. אני מזמין את כולם להצטרף למשפחת יובלים ולבנות את ביתם בשכונה. חשוב לציין, כי שכונת יובלים א' הנה חלק מארבע שכונות, אשר עתידות להיות משווקות בשנים הקרובות ובנוסף, גם בימת תל-חי שעתידה לצאת לשיווק כבר בשנה הקרובה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad