היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שלמה בניני אלחרר אוהבים אותך

אתמול, חמישי, ללא כך אתראה מוקדמת אני מקבל למייל את הידיעה הבאה מדובר צה"ל: "בטקס מרגש במעמד מפקדים מפיקוד הצפון ובני משפחתו, הוענקה לשלמה אלחרר תעודת הערכה על ידי מפקד פיקוד הצפון, אלוף יואל סטריק.

שלמה אלחרר (הידוע בכינויו המפורסם "בניני"), מתגורר בקריית שמונה ויחגוג את יום הולדתו השמונים בעוד כחודשיים, ידוע במעשי ההתנדבות הרבים שלו ולדאגה הרבה שלו לחיילים באזור הצפון, מהגעה למוצבים רחוקים ומבודדים כמו הר דב, בהם מבשל ארוחות חמות לחיילים הנמצאים בשטח, ועד לסיוע ומתן עזרה כשצריך.

בנו של אלחרר, אלי, דיבר במעמד הענקת התעודה ושיתף בחוויה מיוחדת הזכורה לו מאביו: "אני זוכר רגע אחד מלבנון, בשנת 1985, היינו אז חיילים בצרור, גם אני הייתי שם, חייל. הגעת יחד עם המפקדה של העוצבה המרחבית 'ברעם', ליווית את מפקד החטיבה ודאגת שכולם יהיו שבעים ושאף אחד לא יהיה רעב. אחרי שהאכלת את כולם עלית למגדל השמירה, כי אחרי הכל אתה לא שוכח שאתה גם חייל, מסתובב עם נשק. אדם בן 80 ישן בשק שינה במוצב מתחת לכיפת השמיים, כי אור כוכב הוא האור היחיד שאתה מסוגל לישון תחתיו."

שלמה בניני אלחרר, הוא חבר וותיק ואהוב ב'חדשות הגליל' ואם איני טועה, הוא התארח כאן, כשלמה וכמשפחת אלחרר מספר פעמים.

בחמישי, אתמול בבוקר זה היה משהו אחר. לא יודע כיצד לבטא זאת, אבל התרגשתי, התרגשתי עד דמעות.

בעוד מעשה הכתיבה והכנת העיתון בעיצומם, ומן הסתם גם תראו במה כולנו עסוקים, מבליח אור ענק וטהור ועושה לי סדר בעניינים.

שלמה אלחרר ביני, מקבל הכרה, אות כבוד על פועלו המתמשך מידיו של אלוף פיקוד הצפון יואל סטריק. הרגשתי צמרמורת, תוך שתמונות השבוע רצות מול עיניי. נתניהו, חקירות, ציידים, משטרה, עיתונאים, טלוויזיה, פנאלים על כלום ועוד, מופיע שלמה בניני היקר והאהוב עם האמת הפשוטה, המעשה החשוב, איש בן שמונים, בלי עין הרע, מאובזר בכל מה שחייל מתחיל דגמ"ח, נשק אישי, נעליים גבוהות, חגורה תואמת ומבט מלא אהבה כלפי חיילי צבא הגנה לישראל שהוא כה אוהב וקשור אליו.

חברים יקרים, הכבוד הוא שלנו שאיש כזה חי ופועל בקרבנו.

שלמה אהובי, לעוד שנים רבות בבריאות טובה.

הרצל בן אשר

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad