היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שר הכלכלה, אלי כהן: "עד תום שנת 2018 נשקיע 920 מיליון ש"ח בצפון, כרבע מתקציב המשרד"

שר הכלכלה, ח"כ אלי כהן, יחד עם בכירים ממשרד הכלכלה וח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ערכו סיור עבודה באשכול גליל מזרחי במהלכו ביקרו במכון המחקר מיגל ובחברת התוכנה BMC הנמצאים בגן התעשייה תל חי. במהלך הסיור נפגשו עם ראשי רשויות, נציגי מכללות, מנהלי אזורי תעשייה, מכוני מחקר ונחשפו לתוכניות הצפון ולמנועי הצמיחה המתוכננים בגליל המזרחי.

את הסיור הובילו יו"ר האשכול וראש המוא"ז גולן אלי מלכה, גיורא זלץ, הרב ניסים מלכה, ראש עיריית קריית שמונה, ראש המוא"ז הגליל העליון, אילן אור, ראש המועצה המקומית יסוד המעלה, בני בן מובחר ראש המוא"ז מבואות החרמון ומנכ"לית אשכול גליל מזרחי, נורית צור-רבינו.

יו"ר האשכול אלי מלכה, הציג את ההתפתחויות האזוריות ואת התוכנית הצפון לפיתוח הכלכלה והחברה בגליל המזרחי בדגש על תחומי הביוטכנולוגיה, חקלאות, תזונה ורפואה. "מכאן תצא הבשורה, מכון מחקר מוביל שמהווה בסיס ליצירת מכון מחקר אוניברסיטאי בגליל. ישנה תשתית מדהימה של מנהיגות אזורית שפועלת בשותפות ולוקחת אחריות".

 

שר הכלכלה, אלי כהן, הציג את השינויים במדיניות המשרד ואת מאמצי המשרד להנגיש מגוון רחב של הטבות וכלים לטובת פיתוח כלכלי של הצפון. עוד ציין כי עד סוף שנת 2018 ישקיע המשרד 920 מיליון מתוך תקציבו הכולל שעומד על סך של כארבעה מיליארד שקלים, לטובת הצפון.

ח"כ ד"ר יפעת שאשא-ביטון: "יש באזור את כל המשאבים הנדרשים כדי לעשות כאן משהו גדול, רק הממשלה צריכה לתעדף ולתת את הקדימות לצפון, לעומק הפריפריה".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad