היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תקציב מועצת מטולה ל-2017 גדל ב-30%

במהלך ישיבת המועצה שהתקיימה השבוע בישר ראש המועצה, דוד אזולאי על הגדלת תקציב הרשות ביותר מ-30 אחוזים, ותוספת תקציבי פיתוח בהיקף של 8 מיליון שקלים. "אני שמח לבשר כי מאמצנו נושאים פרי ואנו נכנסים לתקופה חדשה" אמר אזולאי.

השבוע התקיימה ישיבת מועצה שעל סדר היום הסיכום התקציבי השנתי של המועצה. הדו"ח הוצג ע"י רואה חשבון חיצוני שהציג את השיפור המשמעותי בתקציב הרשות כמו לדוגמא: סיום הרבעון ביתרה של כ-80 אש"ח לעומת הגרעון שהיה ברבעון מקביל בשנה שעברה של מעל לחצי מיליון, כמו כן הצביעו חברי המועצה על הגדלת התקציב השנתי שעמד על 11.5 מלש"ח וגדל השנה משמעותית ל-15 מלש"ח בהצבעה פה אחד.

לכך מתווספים תקציבי פיתוח רחבי היקף במעל 8 מלש"ח שיושקעו לשיפור תשתיות, חינוך, תרבות, תיירות וחזות המושבה.

"הישג מדהים זה, לא היה יכול לקרות ללא הכנת תוכנית מסודרת לצד התייעלות מקסימלית של כלל אגפי הרשות ומעל הכול בזכות עובדי המועצה, הגזבר, החשב המלווה וחברי הנהלת המועצה שעשו עבודה קשה ומאתגרת. יחד הגענו לתוצאות מדהימות אלה, במשך השנה האחרונה עבדנו באופן צמוד מול משרדי הממשלה השונים, חידשנו את הקשרים והחזרנו את מטולה לסדר היום גם במשרדי הממשלה השונים. אני שמח כי המרחק בין ירושלים למטולה הצטמצם בשנה זו", אמר ראש המועצה אזולאי.

אבי נדיב חבר מועצה בהנהלת הקואליציה- "זה הישג מדהים, חסר תקדים אחרי שנים ארוכות אנחנו סוף סוף מזהים פה שינוי אמיתי פריחה מחודשת. עול חובות הספקים ירד מעל כתפינו וכספים רבים הוספו לטובת שיפור חזות המושבה. ראש המועצה דוד אזולאי הצליח לרתום את כל הגורמים ומשרדי הממשלה השונים וביחד כבר רואים את השינוי".

אולי יעניין אותך

Bottom ad