היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עדלאידע בקריית שמונה בסימן 'אגדה של עיר'

 בחג פורים הבא עלינו לטובה, תיערך זו השנה השנייה ברציפות תהלוכת עדלאידע ענקית בהשתתפות ילדים מכל רחבי העיר, ארגוני נוער, המכינה הקדם צבאית, ילדי קיבוצים מהאזור, ילדי להקת המחול הייצוגית "הורה גואל" ע"ש גואל קמרי ז"ל ומשתתפים נוספים, ביום ראשון י"ד אדר ב' – 16.3.14. רשת המתנ"סים המתחדשת ביחד עם ארגון שגרירי רוטשילד ועמותת איילים שנרתמו ומובילים את הפרויקט ביד רמה, מצפים להשתתפות של אלפי צועדים בתהלוכת העדלאידע בקריית שמונה.

התהלוכה תצא מרחבת מרכז לגיל הרך סמוך לביה"ס עוזיאל בשעה 11:00 ותעבור ברחובות יקותיאל אדם, יהודה הלוי ותעשה את דרכה לכיוון השוק העירוני. בשוק העירוני יתקיים הפנינג ענק הכולל דוכני הפעלה, מתקנים מתנפחים, הופעות לכל המשפחה, תחרות תחפושות. המופע המרכזי יתחיל בשעה 14:00 ותתקיים הופעה של כוכבי הילדים גר המבורגרי ועמית פרקש.

הנושא המרכזי שנבחר לעדלאידע הוא 'קריית שמונה אגדה של עיר'.

הנושא הנ"ל נבחר בכדי לציין את חגיגות 65 שנה לקריית שמונה. המייצגים ישלבו סממנים של חלוציות בקריית שמונה וכן אגדות ילדים.

במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום התהלוכה היא תידחה  למועד אחר.

ראש העיר ניסים מלכה: "כחלק מפתיחתו המחודשת של המתנ"ס החלטתי להפוך את אירוע תהלוכת העדלאידע למסורת. לאחר ההצלחה שהייתה בשנה הבאה, אני שמח שגם בחג הפורים הקרוב, ילדי קריית שמונה והצפון כולו ייהנו מאירוע ססגוני, מיוחד ומרהיב. אני מזמין את כל תושבי הגליל להגיע לחגיגה המתוכננת ולהיות שותפים לאירוע מיוחד לכל המשפחה".

ראש העיר מבקש להודות לרשת המתנ"סים בעיר על הובלת האירוע ולארגון שגרירי רוטשילד ולעמותת איילים על שותפות אמיתית למען הקהילה בקריית שמונה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad