היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ביחד זה חייב להצליח

ביום שני האחרון נערכה פגישה בין נציגי הארגונים החברתיים הצפוניים לבין יוסי אמדו, מנהל סניף סופר-פארם בקריית שמונה. בפגישה שהוכתרה בהצלחה התחייב מנהל הסניף להשוות את מחירי המוצרים בסניף הצפוני למחירים הנמוכים שהוצגו בהשוואה בכלי התקשורת עם סניפי המרכז. בפגישה הובהר כי בכוונת הפורום לבצע בקרה שבועית השוואתית על מחירי המוצרים בסניף.

בנוסף קיבל הפורום לידיו את נתוני המוצרים הנמכרים ביותר בסניף קריית שמונה ובשבועות הקרובים תבוצע עבודה ממוקדת להוזלת מחירי המוצרים שיסומנו כבעייתיים.

אומר אביחי שטרן, יו"ר תנועת צל"ע, צעירים למען עירנו "עם הפרסומים, פנה אלינו יוסי אמדו וזימן אותנו לפגישה בהולה. שמחנו לגלות כי מדובר באדם אחראי וענייני שהבין מיד שנעשה כאן עוול לתושבי האזור. יוסי נהג בשקיפות מלאה ושיתף איתנו פעולה. כבר באותו היום הוא השווה את מחירי המוצרים למחירים הזולים ברשת ואף הביע נכונות לבקרת מחירים שלנו. מבחינתנו הישג זה הוא צעד ראשון בחיסול תופעת הפקעת המחירים באזור".

פורום הארגונים החברתיים סימן כבר את היעד הבא: סניף שופרסל שלי, השוכן בקניון נחמיה, שכאמור הינו המותג היקר ברשת ומחירי המוצרים בסניף זה גבוהים בעשרות אחוזים מהמחירים במותג הדיסקאונט שמפעילה החברה.

בתחילת השבוע נשלח מכתב ליו"ר IDB, נוחי דנקנר, הקורא להחלפת סניף שופרסל שלי לסניף שופרסל דיל.

כך נכתב במכתב: "בעקבות הפקעת המחירים והבחירה למקם בקריית שמונה את המותג היקר של רשת "שופרסל", החלטנו לקום ולעשות מעשה, שכן בראייתנו, לא רק שההתנהלות המתוארת לעיל נגועה בחוסר צדק משווע, התנהלות זו פוגעת באוכלוסייה שבבסיסה הינה אוכלוסייה בעלת שכר ממוצע נמוך יחסית וכן לא קיימת כל הצדקה כלכלית להפרשי המחירים כאמור.

הפורום החליט כי טרם נקיטת צעדים בנושא, נכון יהיה לפנות אלייך (נוחי דנקנר) כיקיר העיר קריית שמונה וכמי שפועל רבות בשנים האחרונות למען תושבי אצבע הגליל, ולבקש להבין את הסיבות מדוע רשת שופרסל וקבוצתIDB  אשר בהתנהלותה היום יומית תורמת ומסייעת במגוון תחומים רחב לתושבי האזור, בוחרת להפעיל בקריית שמונה דווקא את תת הרשת היקרה ביותר של שופרסל.

כתומכים נלהבים בגליל אנו מצפים מכם להוביל מדיניות הפוכה בנושא, אשר תסייע לצרכני הגליל לרכוש מוצרים בצורה הוגנת".
מאחר ולא נתקבלה כל תגובה מנציגי הקבוצה, ביום רביעי נשלח מכתב נוסף המודיע על החרפת המחאה כנגד חברת שופרסל עד להסבת הסניף לשופרסל דיל.

ירדן ארליך, תנועת "שינוי כיוון": "אנחנו נמצאים היום בתקופה של לפני החגים ונהנים ממבצעים רבים וממחירים אטרקטיביים שיש לנצל אותם, אך אנחנו קוראים לציבור לפקוח את עיניו ולזכור שאחרי החגים המחירים יזנקו שוב לשמיים, אנו קוראים לשינוי אמיתי וקבוע לאורך זמן ולא למבצעים נקודתיים הזורים חול בעיניי הציבור"  

אולי יעניין אותך

Bottom ad