היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

Anagal מסכמת שנה מוצלחת

 

שנת תשע"א מסתיימת ב ענא-גל  באופטימיות רבה לקראת שנת תשע"ב, לאחר שמגמת ההתרחבות בפעילות שהחלה לפני כשלוש שנים נמשכה גם השנה.

השנה החולפת הייתה מאתגרת, במהלכה הצליחה החברה לשדרג ולפתח את תחומי פעילותה תוך יצירת ערך מוסף משמעותי עבור לקוחותיה. הדגש הושם על הבאת פתרונות מיחשוב אירגוני לצפון באופן שיאפשר ללקוחות פתרונות זמינים ומקצועיים תוך הרחבת מקומות התעסוקה בצפון.

במהלך השנה החולפת ייצרה  ענא-גל  שיתופי פעולה חדשים והחלה ליישם מערכות BI בשיתוף עם חברת QlikView המובילה בתחום הבינה העסקית וכן יישום פתרונות CRM של  חב' SalesForce  לניהול קשרי לקוחות וזאת על מנת לספק ללקוחותינו פתרונות עסקיים מתקדמים אשר יהוו יתרון תחרותי עבורם ויאפשרו להם לעמוד בשורה אחת עם מיטב  החברות בארץ. שיתופי פעולה אלה מתווספים לשת"פ עם ONE ועם We! שהחלו בשנה שעברה.

במקביל, תחום שירותי ענן תפס תאוצה משמעותית במהלך השנה האחרונה וכיום חברות רבות מעדיפות לעבוד באמצעות מחשוב הענן ולחסוך לעצמן את נושא התחזוקה השוטפת והמשאבים הנדרשים בכדי לנהל את מערכות המחשוב.

גם תוכנת הפירות החלונאית עברה שדרוגים ופיתוחים רבים ומציעה כיום חיבור לאתרי האינטרנט של החברות. חיבור זה מאפשר גישת מגדלים ומעקב  'און-ליין' אחר התוצרת שלהם. בין החברות שהעלו אתרים מסוג זה במהלך השנה ניתן למצוא את "פרי מטולה", "גליל קירור" ו"קדם אבוקדו".

במהלך השנה בוצעה התרחבות ניכרת מבחינת אזורי הפעילות של ענא-גל  וכיום ניתן למצוא לקוחות ענא-גל בכרמיאל,  גוש תפן ומשגב הנהנות ממגוון השירותים ש ענא-גל מציעה בין אם ביישום מע' ERP, מע' בינה עסקית (BI) ובין אם בשירותי ניהול מערכות מידע.

בעקבות הגידול הניכר בתחומי הפעילות כוח האדם גדל בכ 10%, הגידול במכירות מסמן קצב גידול של כ-15% במחזור ההכנסות השנתי וסה"כ יותר מ 50% גידול בשלוש השנים האחרונות.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad