היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לאחר שנתיים של הפסקה, חוזרים לכליזמרים

'

לאחר שנתיים של הפסקה, חוזרים לכליזמרים: עשרות אלפים בחגיגות פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-35. קהל החוגגים נהנה משלל מופעים ואירועי חוצות, הכל בכניסה חופשית ובאוויר הפתוח.

 

"צפת רושמת פרק חדש בתולדותיה עם תנופת בניה, נראות וקידמה" אמר ראש העיר צפת שוקי אוחנה, "הגיע הזמן לשוב ולחגוג ובענק עם הקהל בירתה העולמית של מוסיקת הנשמה היהודית. אל מול תלונות על יוקר המחייה לא היססנו והשנה הוספנו עוד אמנים, עוד מופעים, הכול חינם ללא תשלום, חגיגה אמיתית שמסמלת את פניה הייחודית של צפת שאין כמוה בעולם".

 

לצידו של אוחנה, פתח את הפסטיבל שר התרבות והספורט חילי טרופר שסיפר לקהל על קשר מיוחד לצפת מילדות, "צפת היא עיר שאין כמוה בעולם ופסטיבל הכליזמרים הוא מסורת מיוחדת, ניגונים שליוו את מעגל החיים היהודי בפסטיבל אנחנו זוכים להחיות את המעגל מחדש. אחריותנו כממשלה לתת יד לעשייה ולהצלחה".

 

לראשונה הופעל 'שביל הכליזמרים' בסמטאות העיר העתיקה לאורכו שולבו הבמות בהן התקיימו עשרות מופעים מדי יום ונקודות עניין נוספות עם נגנים, דוכנים, אמני רחוב, כליזמרים אותנטיים ועוד. בין האמנים שהופיעו היו גם גם עידן חביב, ארז לב ארי, עקיבא, רוזנבלט כלייזמר, טריו גל קליין ועוד עשרות אמנים והרכבים נוספים.

צילום: סטודיו A

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad