היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בנק הפועלים וקבוצת תשעשרה השיקו את לב 19 המחודש בצפת

 

היום (ב') השיקו הנהלת בנק הפועלים והנהלת קבוצת תשעשרה את מיזם תעסוקת הנשים 'לב תשעשרה' המחודש בצפת. באירוע ההשקה השתתפו הרב שלמה חדד, מ"מ ראש עיריית צפת, נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, סמר בשארה, מנהלת פועלים בקהילה, שלומי אטיאס, מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, חיים שולמן, סמנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, חנה רדו, יו"ר קבוצת תשעשרה ונשיאת סופרסונס ועינב אלון, מנכ"לית לב תשעשרה וציפי המר, מנכ"לית נגב תשעשרה.

לב תשעשרה היא חלק מקבוצת תשעשרה שהוקמה לפני כחמש שנים על ידי היזמת החברתית חנה רדו. את הקבוצה הקימה רדו במטרה לייצר תעסוקה מכבדת לתושבי הפריפריה, בדגש על נשים. השירותים של הקבוצה ניתנים ללקוחות מהארץ והעולם על ידי נשות מקצוע מהשורה הראשונה, שעושות את כל העבודה אונליין, מהמשרדים בפריפריה. העובדות של לב תשעשרה  מספקות שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר במיקור חוץ לחברות וארגונים שונים בעיקר ממרכז הארץ. המרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים מקיים שותפות אסטרטגית עם קבוצת, תשעשרה ותומך כיום ב- 2 מיזמים בצפת ואופקים ובהקמה של פרויקט תעסוקה ייחודי נוסף שצפוי לקום בירוחם.

בלב תשעשרה, שהוקם בצפת בשנת 2018 ומנוהל על ידי עינב אלון, עובדות 26 נשים שמתגוררות בצפת והסביבה – דתיות, חילוניות, חרדיות וערביות יחד. כולן עובדות איכותיות, מקצועיות ומצוינות. בעיצומו של משבר הקורונה התרחבה הפעילות של לב תשעשרה באמצעות תמיכה של המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים במסגרת שיתוף פעולה מקיף של המרכז עם קבוצת תשעשרה הפועלת בפריפריה של ישראל. תמיכת הבנק תאפשר הרחבת פעילות הקבוצה בתחומי העסקה מקצועיים בעולמות הדיגיטל והפיננסיים בפריפריה הרחוקה, והגדלת היקף ההשפעה באמצעות גידול במספר המועסקות, היקף ההכשרות וכמות לקוחות. עם יצירת השותפות של החברה בצפת עם הבנק חל גידול משמעותי בכמות העובדות ועד סוף השנה צפויות לעבוד בו 35 נשים תושבות האזור. זאת לצד גידול משמעותי בכמות הלקוחות של לב תשעשרה, שהוכפלו דווקא בשנת הקורונה.

נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "בשם בנק הפועלים אני נרגשת לפגוש  אתכן כאן, 26 נשים מצפת והסביבה שמהוות מודל לתעסוקה נשית מקצועית. מתרשמת מהשירות האיכותי שאתן מעניקות בניהול חשבונות ללקוחות עסקיים בכל הארץ. נשים חזקות, מפרנסות שמהוות עוגן משפחתי והשראה לילדיהן. אי אפשר להתעלם מהחום האנושי ומהקהילה שיצרתן כאן. תודה לכן, למנכ"לית עינב ולחנה רדו יזמת חברתית שמשנה מציאות. זו זכות שלנו בבנק הפועלים להיות שותפים ולתמוך בחזון תעסוקה שהפך למציאות ומייצר אדוות במעגלים כל כך רחבים".

חנה רדו, יו"ר קבוצת תשעשרה ונשיאת סופרסונס: "השותפות שלנו עם המרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים החלה בעיצומו של משבר הקורונה עת הקמנו את חברת נגב 19 באופקים. מאז תמיכת הבנק הכפלנו פי 4 את פעילות החברה באופקים וכבר מועסקים בו 30 עובדות ועובדים. אני צופה כי תמיכת הבנק בלב תשעשרה תאפשר לנו להעסיק עד סוף שנת 2021 35 עובדות ובכך לייצר תעסוקה איכותית לעוד 12 נשים. בנק הפועלים שותף לחזון הקבוצה לחיזוק וקידום התעסוקה בפריפריה ואנו מודות על השותפות העמוקה".

לפרטים נוספים ויצירת קשר : info@lev19.co.il

 

צילום באדיבות קבוצת תשעשרה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad