היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שר הכלכלה כהן: נשקיע מיליוני שקלים במפעלים

משרד הכלכלה והתעשייה אישר תוכניות השקעה ל-3 מפעלים בקריית שמונה והאזור בהשקעה של כ-34 מיליון שקלים ובסיוע של כ-7 מיליון שקלים.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "תכנית ההשקעה שאושרה לחברה היא בשֹורה לקריית שמונה ולתושבי האזור הודות ליצירת מקומות עבודה חדשים וחיזוק הקיימים. פתיחת מפעלים וחברות לצד קידום התעשייה והתעסוקה בכל רחבי המדינה, ובפריפריה הצפונית בפרט, הינה משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד דואג למתן מענקים מהרשות להשקעות, ופועל ליצירת תעסוקה איכותית ולהעלאת הפריון, בייצור משרות באיכות גבוהה, וקידום התעשייה והכלכלה".

ראש העיר קריית שמונה, אביחי שטרן: "אני מברך על המענקים שניתנו למפעלים בקריית שמונה ובגליל העליון. המענקים הללו, אשר מעודדים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וייצור חדשני, הינם בעלי השפעה חיובית מאוד על העיר ביצירת מקומות תעסוקה בכלל ותעסוקה איכותית בפרט, בהגדלת הפריון ובהתקדמות לעבר עידן תעשייתי מתקדם וחדשני שייסחוף אחריו מפעלים נוספים להקים כאן בקריית שמונה את הפעילות שלהם. שניים מתוך שלושת המפעלים שקיבלו סיוע פועלים בתחום הפודטק המתפתח ותורמים רבות לפיתוח האקו-סיסטם התעשייתי כלכלי באזורנו".

 

להלן פירוט המפעלים להם אושרו תוכניות ההשקעה על ידי מנהלת הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה:

 

לורדן אגש"ח בע"מ: הממוקמת בכפר סאלד, תכנית השקעה בגין הרחבה של מפעל בסך של 14,791,000 שקלים (2,958,200  שקלים במונחי מענק).החברה עוסקת בתכנון ייצור ושיווק של מחליפי חום (סוללות) להולכת נוזלים וגזים שונים למטרות חימום או קירור.

 

ימוג'ה בע"מ: הממוקמת בתל-חי תכנית השקעה בגין הקמה של מפעל חדש בסך של 14,221,000 שקלים (2,844,200 שקלים במונחי מענק). החברה עוסקת בפיתוח וייצור של פוליסכריד סולפטי המיוצר ומופק ממיקרו-אצות אדומות.

החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית המאפשרת גידול אחיד ואיכותי של מיקרו אצות, בסביבה מבוקרת ובעלויות מופחתות בהרבה בהשוואה לטכנולוגיות ייצור הקיימות בשוק.

 

מפעלי הנדסה רמים בע"מ: הממוקמת בקריית שמונה-פיתוח גליל עליון תכנית השקעה בגין הרחבה של מפעל בסך של 5 מיליון שקלים (מיליון שקלים במונחי מענק). החברה עוסקת בתק"שים (תיבות קשר) ועמודי חשמל לסוגים שונים של פעילויות, צבאיות ואחרות. תכנית ההשקעה מיועדת להרחבת פעילות החברה על ידי השקעה בציוד.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad