היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יורם מלול נבחר לעמוד בראש וועדה שתטפל במקלטים המשותפים

לאחר שהאופוזיציה החלה לזמן ישיבות שלא מן המניין, כאפשרות יחידה לדון בנושאים על פי החלטתה ובהובלת חבריה, השבוע העלה חבר המועצה יורם מלול לסדר היום את מצב המקלטים המשותפים שאינם מתוחזקים כזכור, העלנו תמונות מזעזעות של מקלטים בבתים משותפים מוצפים במים, שרופים ושכאלה שאינם בשימוש תקופה ארוכה לפני שבועיים (התמונות באדיבות 'סיירת זויגי' וחבריו).

טענו שעל פי החוק האחריות היא על התושבים, ואם התושבים אינם נוקטים בפעולה כלשהי, החוק מסמיך את הרשות המקומית לנקוט בכל אמצעי חוקי כדי לאלצם להשמיש ולתחזק את המקלטים.

העיריה, מצאה את עצמה מספקת תשובות חוץ מנקיטת צעדים כנגד התושבים (מפחד שיתנקמו בבחירות?)

חבר המועצה מלול העלה, יחד עם חבריו את הנושא לדיון במועצת העיר במסגרת 'ישיבה שלא מן המניין', והציג סרטון ותמונות הממחישות את הקטסטרופה באותם מקלטים.

התפתח דיון שבסיומו הציע ראש העיר שטרן להקים וועדה שבראשה יעמוד יורם מלול. ההצעה התקבלה ועכשיו נותר לקוות שהנושא יטופל והסכנה תחלוף.

חבר המועצה יורם מלול: "אחרי שיזמתי את הדיון לבדיקת מוכנות העיר לחרום ולאחר סיור שערכתי במקלטים בעיר, נוכחתי לדעת כי המקלטים בבניינים המשותפים הפרטיים נמצאים במצב רע, עד כדי פגיעה ביכולת התושבים להתגונן.

בסוף הדיון התנדבתי לקחת על עצמי לטפל במקלטים אלה, מקלטים בהם אני רואה עקב אכילס של מוכנות העיר לחרום.

אעמוד בראש ועדה שתיבחן את הנושא, תמפה את המקלטים הבעייתיים ותמליץ את המלצותיה לפתרון.

אני מבקש מהציבור לשתף פעולה עם עבודת הוועדה שמטרתה לסייע לתושבי העיר להיות מוכנים לשעת חרום ולשהייה ארוכה במקלטים, שנקווה כולנו כי לא תגיע, אך אם כן שנימצא נכונים ובעיקר מוכנים", בהצלחה.

כתב: הרצל בן אשר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad