היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המיון 'זיו' בצפת במקום הראשון בארץ

ההמתנה הקצר.

המרכז הרפואי 'זיו' בצפת הביא כבוד רב לאזור, וזו לא בפעם הראשונה. המרכז הרפואי נמצא עמוק בתהליך של שיפור השירות וגיוס רופאים מומחים בכל התחומים. אחד מהם זו רפואת החירום וחדר המיון. זאת, גם מתוקף הימצאותו של המרכז באזור תוסס ופעיל ביטחונית ותיירותית. רבים כבר שכחו אולם היה זה המרכז הרפואי שעמד בחזית הטיפול בנפגעי מלחמת האזרחים בסוריה והגיש עזרה רפואית והומניטרית לאזרחיה חסרי הישע של סוריה. סיפורים רבים יצאו לעולם על מעשי ההצלה של הצוותים הרפואיים ובהם הצלת חיים ועזרה הומניטרית.

עכשיו מסתבר שהתרגול מאז נותן את אותותיו עכשיו, וזמן ההמתנה והטיפול בחדר המיון ב'זיו' צפת מחזיק בזמן הקצר ביותר, בכל קטגוריה, 2.2 שעות בממוצע.

סקר משרד הבריאות שנערך ב-2020 ותוצאותיו פורסמו השבוע  קובע: חדר המיון 'זיו' בצפת מעניק את השירות המהיר בארץ.

שלא כמו במחלקות רבות אחרות ההישג כאן הוא של הצוות כולו. שיתוף פעולה מקצועי ואנושי הוא הסוד להצלחה, וזה מה שיש ב'זיו'.

ד״ר ענאן עבאסי מנהל המרכז הרפואי זיו: "כהרגלנו במרכז הרפואי זיו אנחנו ממשיכים לתת טיפול רפואי מקצועי ואיכותי עם שירותיות גבוהה ובהרבה תחומים. בשנים האחרונות אנחנו מתברגים במקומות הראשונים בזמן המתנה במיון, בבטיחות הטיפול ומניעת זיהומים. כמובן על מנת להשיג תוצאה זו נדרשת אמונה ועמל רב אך עוד יותר קשה זה לשמר את המקומות הראשונים ואני שמח שבעזרת הצוותים המסורים שלנו אנחנו מצליחים לשמר את ההצלחות ולהתקדם ולהצטיין בעוד תחומים".

ד"ר אינה רוזנפלד, מנהלת מערך המיון: "מטרת המיון היא אבחון, מניעת כאב, תחילת טיפול והנעת תהליך טיפולי נוסף במידת הצורך. תהליך קבלת החולים אצלנו מהיר מאוד, מכיוון שאנחנו מחויבים למטרתנו.

כל מטופל מתקבל ע"י הצוות הסיעודי שלנו, אחים ואחיות, צעירים, אנרגטיים, בעליו יוזמות לשיפור מתמיד שמעניקים לחולים טיפול ראשוני, אבחון מדדים וממשיכים את הטיפול עם הרופא המתאים. צוות רופאי המיון הוא צוות רב מקצועי מגוון.

שלא כמו בבתי חולים פריפריאליים אחרים בזיו ישנו מערך בדיקות שעובד 24/7 כגון שירותי מעבדה, משטחים, דימות וכו'…

זו דרכנו לתת לתושבי הצפון את הטיפול הרפואי הראשוני הטוב ביותר!

אני רוצה להודות לחדווה הלל האחות הראשית ולכל צוות המיון, תודה על העבודה הקשה, על המסירות ועל המקצועיות שלכם!".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad