היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לאחר כ-15 שנה נזכרו בעירייה להורות לישיבת הסדר להסיר את השילוט מהכניסה לעיר

מנהל אגף שפ"ע, משה פרץ שלח השבוע מכתב למנהל הישיבה, חיים בומש על מנת שזה ידאג לכך שהשלטים אשר נתלו ע"י הישיבה בכניסה לעיר יוסרו בהקדם האפשרי בגלל שלטענת העירייה השלטים שתלויים מזה כחמש עשרה שנה לא חוקיים ולא אסתטיים ועל כן יש להסירם בהקדם ולתלות דגלים הממוקמים על עמודים בתיאום עם החברה הכלכלית.

השלטים כאמור מודיעים על זמני התפילות בישיבה ומכוונים כיצד להגיע לישיבה.

"נרמז לי שנושא הבחירות קשור לבקשה להסדרת השילוט" אמר ראש הישיבה ורב העיר, הרב צפניה דרורי והוסיף: "תמיד חשבתי שתושבי קריית שמונה ובפרט ראש העיר שהוא תלמיד חכם, שמחים שיש בעיר ישיבה וגם שכל תושב יכול למצוא מניין בשעות שנוחות לו ובנוסף גם תושבים שאינם מהעיר נעזרים בשלט זה. אני לא מבין על מה על הזעם. השלט בסה"כ משרת את תושבי העיר ואורחיה. אני מקווה שנושא זה לא קשור לבחירות למרות שיש מספר תלמידים לא קטן שהצביעו לרב ניסים מלכה".

בנוסף למכתב המורה על הסרת השלט נשלח בשבוע שעבר מכתב נוסף מהעירייה למנהל הישיבה בנוגע למגרש הספורט החדש שנבנה בסמוך לישיבת הסדר ברח' הרב הרצוג. העירייה דורשת שהמגרש יפתח באופן תמידי וישמש את כל מי שחפץ להשתמש בו למרות שבישיבה טוענים שהמגרש נמצא בשטחם ונבנה ע"י תרומות שהם השיגו.

דבר נוסף המעורר תמיהה הוא שהמגרש טרם אושר עדיין ע"י מהנדס העיר ועל כן אין אפשרות להשתמש בו בכל מקרה, ועל כן בישיבה לא הבינו מדוע המכתב נשלח ללא תיאום עם מהנדס העיר.

מהישיבה נמסר: "שבשלב זה המגרש לא עוד לא אושר ולא ברור מדוע המכתב נשלח בחוסר תיאום עם מהנדס".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad