היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מחלקת גביה-חברת 'מילגם' עברו שנים, ודבר לא השתנה

כל תושב הזקוק לאישור תושב מכיר את התמונות האלה. מתחילת חודש ינואר של כל שנה ובמשך החודשים הבאים, עובר התושב מסע לא נעים של עמידה בתור, תלך-תבוא לצורך קבלת האישור המיוחל במחלקת הגביה בחברת 'מילגם'.

לפני שנים ערכנו כתבה על הנושא הזה בדיוק ובתגובת העירייה הובטח 'אנחנו יוצאים למכרז ובשנה הבאה התופעה הזאת לא תחזור על עצמה'.

אז אמרו. חלפו מאז שנים.

מדובר בהליך פשוט שבמקומות אחרים עושים אותו באינטרנט. בקריית שמונה אתה צריך להגיע למחלקת הגביה ולעבור חוויות לא נעימות עד אשר אתה מקבל את האישור.

השבוע הוצפתי בשיחות טלפון ב'חי' ממחלקת הגביה, נכון יותר, מהרחבה שבכניסה למחלקת הגביה בה הצטופפו עשרות תושבים בניסיון להוציא אישור תושב. הכעס והתסכול היו תחושות של כל המתלוננים.

ע' "אני נמצא כאן, מחוץ למחלקת הגביה כבר עשרים דקות. הבלגן חוגג, אין סדר בתור ויש כאלה שנדחפים ועוקפים אנשים מבוגרים בתור. אין עם מי לדבר" או ד' "השארתי את הילדים שלי עם אחותם הגדולה וקפצתי להוציא את האישור. לא תיארתי לעצמי שאני אתקע כאן מעל חצי שעה, ועדיין לא הגיע התור השלי".

האמירות האלה חזרו על עצמן מפי כל הדוברים. את הקללות והביטויים הקשים, אנו חוסכים מכם.

  

מעיריית קריית שמונה נמסר בתגובה: "עובדי מחלקת הגבייה עושים כל שביכולתם בכדי להעניק שירות טוב ומקצועי לתושבי העיר. השבוע יצאה העירייה למכרז קבלת הצעות במטרה לעבור למבנה חדש, מרווח ומשודרג יותר במטרה לשפר את רמת השירות לציבור ולאפשר לתושבים תנאים טובים יותר בבואם למחלקת הגבייה".

 

ראש העיר פניה למס הכנסה

בתוך כך, פנה ראש העיר הרב ניסים מלכה למשרדי מס הכנסה וביקש מהם להוסיף יום נוסף על זה הקיים כדי להקל על התושבים הנזקקים לקבל תאום מס. "עובדי מס הכנסה עובדים עבודה טובה, ועל כך תודתנו. היום נמצאים כאן העובדים יום אחד (ראשון) אבל עם הנפקת תאומי מס הכנסה למעבידים זה לא יספיק. פניתי שיוסיפו לתקופת הלחץ עוד יום שירות למשך התקופה הזאת. מקווה שפניתי תענה בחיוב".

 

בתמונה: תושבים מצטופפים בכניסה למחלקת הגביה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad