היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מפגש מעסיקים בקריית שמונה

סגן מנהל מרכז ההשקעות של משרד הכלכלה אשר שטרית הרצה על מסלולי הסיוע שמשרד הכלכלה מקצה לעסקים בישראל.

שטרית אמר כי משרדו רואה בקריית שמונה יעד מרכזי לסיוע בשנתיים הקרובות. "קריית שמונה יקרה וחשובה לליבי ואני מתכוון לפעול ככל שאוכל בכדי לסייע למעסיקים ולתושבי העיר. אני נמצא בקשר רציף עם ראש העיר ומוכן לתת מענה בכל בעיה", אמר שטרית.

ראש העיר ניסים מלכה: "אני רואה חשיבות רבה בחיזוקה של התעשייה בעיר ובסיוע למעסיקים בעיר ובאזור, כי רק על ידי חיבור משרדי הממשלה ומרכז ההשקעות למפעלים ולמעסיקים בקריית שמונה נוכל להתניע את כלכלת האזור כולה".

התנהל דיון בין המשתתפים בנושאי איתור הצרכים של המעסיקים, הכשרות מקצועיות ושיתופי הפעולה עם הרשות ועם גורמי התעסוקה בעיר.

 

המעסיקים הביעו את שביעות רצונם מהטיפול בנושא גיוס עובדים ושיבחו את מרכז רשות מקדמת תעסוקה בניהולה של שירן תורג'מן על פעילותה הנמרצת והמקצועית ואת מנהלת שרות התעסוקה בעיר אופירה ציטרון מלכה, אשר הכניסה רוח חדשה, אנרגטית ומקצועית ללשכה בקריית שמונה.

ראש העיר ציין את שיתוף הפעולה הפורה בין רשות מקדמת תעסוקה לבין שרות התעסוקה. "שיתוף הפעולה תורם תרומה מכרעת במציאת מקומות עבודה חדשים לתושבים ובמתן כלים הן למעסיקים והן לדורשי העבודה והשתלבותם בשוק התעסוקה", אמר ראש העיר ניסים מלכה.

ראש העיר למעסיקים: "דלתי תמיד פתוחה בפניכם. אני זמין לכם 24 שעות ביממה ומוכן לעשות הכל כדי שעוד ועוד תושבים ייקלטו בשוק העבודה. נצלו את הקשרים שיש לי במשרדי הממשלה כדי לטפל בבעיות שלכם. אני לרשותכם בכל עת".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad