היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מתחת ל-680,000 שקלים 'מחיר למשתכן' בקריית שמונה

תוכנית מחיר למשתכן היא תוכנית הדגל של משרד האוצר במסגרתה, עלויות הפיתוח מסובסדות בצורה משמעותית לקבלנים והקבלן הזוכה במכרז הוא הקבלן המציע את המחיר הנמוך ביותר למ"ר, זאת לאחר שהשמאי הממשלתי כבר קבע מחיר מקסימום למ"ר.

 בכל יובלים א' למשל ייבנו 528 דירות במסגרת פרויקט 'מחיר למשתכן'.

המחיר המקסימאלי למ"ר הוא 5,321 שקלים. כך לדוגמא המחיר המקסימאלי לדירה של 100 מ"ר עם 10 מ"ר מרפסת, 5 מ"ר מחסן ו-2 חניות הוא כ-680,000 שקלים. ממחיר זה הקבלן נדרש לתת הנחה ובנוסף הדיירים בפרויקט יזכו במענק ממשלתי של 60,000 שקלים נוספים.

לכן, עלותה של דירה במתכונת "מחיר למשתכן" תעלה בסופו של דבר, עשרות אלפי שקלים מתחת למחיר שנקבע בסך 680 אלף שקלים.

הדירות בשיטת מחיר למשתכן משווקות למשפחות או רווקים מעל גיל 35 שלא הייתה ברשותם דירה או חלק מדירה ב-6 השנים האחרונות. השיווק ייעשה באמצעות הגרלה לזכאים. תינתן עדיפות לבני מקום.

באתר ניתן כל המידע על התוכנית, הפרויקטים השונים, תנאי הזכאות והרישום.

בשלב זה ישווקו לקבלנים עד לתאריך 14.12.

בעוד מספר שבועות, יהיה ניתן להירשם דרך האתר ולהוציא בה תעודת זכאות מהירה.

 

 

 

עיריית קריית שמונה תמשיך להנגיש המידע ולעמוד לרשותכם באתר העירייה, דף הפייסבוק ובאמצעות מרכז הצעירים.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "בשכונת יובלים א' יצרנו שלושה מוצרים איכותיים על מנת שכל אחד יוכל להשתלב בה בהתאם ליכולותיו הכלכליים. אני שמח שהצלחנו לשכנע את משרדי האוצר והשיכון להכניס את פרויקט דיור למשתכן גם בקריית שמונה ובניגוד לכל המקומות בארץ בקריית שמונה מדובר על דיור למשתכן שיהיה עד 4 קומות ולא  במגדלי דירות כפי שנבנים בכל הארץ. המחיר הנמוך לצד המענק הממשלתי מהווים הזדמנות אמיתית לצעירים ומשפחות צעירות לרכוש דירה ולהקים בית בשכונה איכותית וכפרית", אומר ראש העיר עם השקת פרויקט "מחיר למשתכן".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad