היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראש הממשלה לראש העיר: מאשר המשך הנחות למעונות היום

המאבק אותו מנהל בשבועות האחרונים ראש העיר ניסים מלכה במטרה למנוע את ביטול ההנחה במעונות היום עלה מדרגה, כאשר השבוע בפגישת עבודה שקיים ראש העיר מלכה עם ראש הממשלה נתניהו הציג ראש העיר את הבעיה בפני ראש הממשלה וביקש את התערבותו האישית למניעת הפגיעה בנשים עובדות בקריית שמונה שרושמות את ילדיהם למעונות בימים אלו בכדי שיוכלו להמשיך לעבוד.

ראש הממשלה נענה בחיוב לבקשת ראש העיר והתחייב להביא את הנושא לממשלה ולהאריך את ההטבה לתקופה נוספת בהליך של "הצעת מחליטים". את הפגישה עם ראש הממשלה תיאם יו"ר העמותה למען הקשיש בעיר אלי זפרני שחבר אל ראש העיר לאחרונה.

כאמור, בחודשים האחרונים פעל ראש העיר ניסים מלכה מול כל משרדי הממשלה בכדי להאריך בתקופה נוספת את ההטבה הניתנת לאמהות עובדות במעונות היום בקריית שמונה.

כאמור, הלחץ שהפעיל בחודשים האחרונים ראש העיר ניסים מלכה עשה את שלו ובמהלך החודש הקרוב יעלה הנושא לדיון בישיבת הממשלה כ"הצעת מחליטים" על מנת שההטבה תוארך בתקופה נוספת.

"אני לא מתכוון לוותר בנושא עד אשר אקבל תשובה ברורה וחד משמעית להמשך ההטבה גם בשנה הקרובה", אמר ראש העיר הרב ניסים מלכה בתום הפגישה עם ראש הממשלה.

 

ראש העיר ניסים מלכה הוסיף: "בכל פגישותיי עם האמהות העובדות הבטחתי שאעשה הכול כדי שההנחה תימשך ואני מקווה שבחודש הקרוב תצא הבשורה מישיבת הממשלה. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על ההבנה ועל הסיוע הרב שהוא מעניק לקריית שמונה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad