היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

רשות החניה מתחילה לפעול בקריית שמונה

במסגרת תהליכי ההתחדשות העירונית והפעולות לשיפור הנגישות ואיכות החיים בעיר, עיריית קריית שמונה שמחה להודיע על הפעלת רשות החנייה והשקת תוכנית החנייה העירונית: התוכנית שתקל על עומסי התחבורה והחנייה ברחבי העיר, תעודד את המסחר, תשפר את הבטיחות  ותאפשר לתושבי קריית שמונה ליהנות מחניה מוזלת באזורים נבחרים.

במסגרת הקמת רשות חנייה עירונית נקלטו והוכשרו פקחים שיסתובבו ברחבי העיר ברוב שעות היממה, במטרה להגביר את הבטיחות ולמנוע עבירות חניה המסכנות ומשבשות את התנועה בעיר.

עיקרי התוכנית:

– הקצאת מאות מקומות חניה חדשים.

– כ-50% הנחה לתושבי קריית שמונה עבור חניה בכל המקומות בהם החנייה הינה בתשלום.

– חלוקת תווי חניה לדיירים המתגוררים ברחובות בהם החניה בתשלום.

 

תעריפי חנייה במקומות המסומנים לחניה בתשלום:

א.              רכב אשר נושא תו חניה אזורי – פטור מתשלום דמי חנייה עבור חנייה במקום מסומן באותו איזור.

ב.               רכב אשר נושא תו חניה עירוני – רשאי לחנות במקומות מסומנים בתשלום של      2.5 שקלים לכל שעה.

ג.               רכב אשר אינו נושא תו חניה עירוני – רשאי לחנות במקומות מסומנים בתשלום של 4.5 שקלים לכל שעה.

 

חשוב להבהיר כי תבוצע אכיפה של איסורי חנייה בכל רחבי העיר – חניה באדום לבן, חנייה בצמתים, על מדרכות, במפרצי אוטובוסים, סמוך למעברי חצייה, חניית נכים וכדומה.

אכיפה תבוצע גם נגד נהגי משאיות שחונים במקומות אסורים – הפקחים הונחו לבצע את אכיפת חוק העזר העירוני האוסר חנייה של משאיות מעל 4 טון באזורי מגורים. החנייה מותרת למשאיות במקומות הבאים בלבד: בחניות האצטדיון (מהכניסה לרחוב שפרינצק ומהכניסה לרחוב הירדן סמוך לאולם הספורט העירוני), בחניית הבריכה העירונית, בחנייה סמוך לפארק הירוק ליד קניון נחמיה, באזורי התעשייה הדרומי והצפוני ומול בסיס גיבור.

רשות החנייה העירונית תחל לפעול מה-1 ביולי 2014. בחודש הראשון יינתנו התראות בלבד לחונים שלא כחוק וללא תווי חנייה והחל מה-1 באוגוסט 2014 יינתנו דו"חות וקנסות.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad