היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שלב השאלה הזהה

– שאלה ראשונה. מה היית אומר לציבור הבוחרים, בנימה אישית, רגע לפני שאתה מסיים מסע בחירות בן מספר חודשים?

 

– שאלה שנייה. במה אתה שונה מיתר ארבעת המועמדים, דברים שהם מיוחדים לך?

 

 

הרב ניסים מלכה – ראש העיר

למען העתיד והתקווה

– מה היית אומר לציבור הבוחרים, בנימה אישית, רגע לפני שאתה מסיים מסע בחירות בן מספר חודשים?

"אני מודה לקדוש ברוך הוא שזיכני לראות את פניה היפות של עירנו, נהניתי לפגוש אנשים מיוחדים ואכפתיים לעתידה של קריית שמונה. אני מתפלל שכל אחד ואחת יעשו את בחירתם מתוך אמונה שלמה שזה מה שנכון לעתיד ילדנו.

אין לי ספק כי תושבי קריית שמונה זקוקים להמשך תנופת העשייה והפיתוח שמאפיינת את העיר בשנים האחרונות. הם זקוקים לאיש עם ניסיון ועם אומץ לב אזרחי, שאינו מהסס לעשות את מה שמתחייב ואת מה שדרוש.  ניהול וניווט נכון של עיר מחייב מנהיג בעל ידע, ניסיון ויכולת לתפעל ולהוביל מערכות חיים מורכבות. רצון לבדו לא מספיק לניהול עיר. יכולת קבלת החלטות בזמנים קשים ותחת לחץ וניסיון רב, הם אלה שבסופו של דבר עושים את ההבדל, כך שתושבי קריית שמונה יכולים להיות רגועים כשההגה של העיר נמצא בידיים של תנועת הליכוד.

אין לי ספק כי בסופו של יום תושבי קריית שמונה יידעו לעשות את הבחירה הנכונה ויאפשרו לי להמשיך את תוכניותי לקידומה של קריית שמונה. אני שמח שראש ממשלת ישראל ושרי הממשלה עומדים מאחורי ומתכוונים לסייע לנו בתחומים רבים ולהעניק לעיר טיפול נקודתי וחבילת הטבות מהם ייהנו כלל תושבי קריית שמונה. אני מאחל לכולנו שנעבור את יום הבחירות בכבוד, בסובלנות ובדרך ארץ. זו הזדמנות טובה עבורי לקרוא לתושבי העיר לממש את זכותם להצביע ולהשפיע ובכך להיות שותפים לקביעת עתידה של קריית שמונה".

 

– במה אתה שונה מיתר ארבעת המועמדים, דברים שהם מיוחדים לך?

"אני המועמד היחיד שמביא עימו ניסיון מוכח ועשייה ציבורית לאורך עשרות שנים. כולם מודעים למצב העיר אותו קיבלתי וכולם רואים את השינוי שנעשה בעיר בחמש השנים האחרונות. מה מיוחד בי? בכל חוגי הבית אליהם הגעתי שמעתי את הטענה שאני טוב מדי, שאני לא מספיק רע, שאני צריך שיהיו לי מרפקים, שאני לא פוליטיקאי, שאני לא מעגל פינות, שאני ישר מדי, ושאני יותר מדי אמיתי. האמת אני מאוד מסכים עם הדברים האלה.

אני גאה שאני ראש עיר ישר. אני גאה שאני ראש עיר עם לב טוב. אני גאה שאני טוב מדי. אני גאה שאת הכל אני מצליח להשיג בדרכי נועם. מבחינתי זו מחמאה ולא בעיה. המועמדים מולי רואים בזה חסרון, אני רואה בזה יתרון. זה בדיוק מה שמיוחד בי".

 

מדוע דווקא התמונה הזאת?

"האמת שלא התלבטתי כלל וכלל. כשקראתי את השאלה על התמונה הזו בדיוק חשבתי. מדובר בתמונה עם האנשים שמאוד השפיעו עלי לאורך כל חיי. בתמונה אני עם מורי ורבי אבי ועם מורתי אימי היקרה. תמונה זו מציגה את כור מחצבתי ובסיס כוחי. משם אני שואב את האהבה והכבוד למורשתנו והיא מצביעה על הצינור שממנו אני יונק את משאביי האנושים שאותם אני מעביר באהבה ובגאווה למשפחתי ולציבור אותו אני משרת".

 

יורם מלול:

"להחזיר את האמונה לתושבים ואת האמון בעירייה"

 

 

– מה היית אומר לציבור הבוחרים, בנימה אישית, רגע לפני שאתה מסיים מסע בחירות בן מספר חודשים?

"ראשית, אני מבקש מכל תושבי קריית שמונה באשר הם, לא להיכנע לייאוש שהתחיל להפוך להרגל בעיר היפה שלנו, ולצאת להצביע, לא לתת לאנשים אחרים לקבוע את עתיד העיר הזו ועתידכם. אני רוצה לבקש מכל אחד מהתושבים להצביע על פי רחשי ליבו ומצפונו, לאיש הראוי ביותר בעיניו. אסור לנו לשכוח שבחירות מתקיימות אחת לחמש שנים, אחר כך אין אפשרות לשנות את ההחלטה.

אם מרגישים רע אחרי שיוצאים מהקלפי כי הצבענו לא לפי צו מצפוננו, זה לא עוזר בשום דבר, צריך להצביע כמו שרוצים. גם הרשימה חשובה מאוד, אם מצביעים יורם מלול לראש העיר  ורשימה אחרת למועצת העיר כי לא נעים לנו, נמצא את עצמנו עם עוד קדנציה של הדחות וקרבות של אגו במקום עשייה ותיקון של קריית שמונה".

 

– במה אתה שונה מיתר ארבעת המועמדים, דברים שהם מיוחדים לך?

"ההבדל המשמעותי הוא שיש לי חזון ואמונה בעיר הזו ובתושבים. אני בא עם תכנית עבודה אמיתית לשיפור החיים בכל התחומים, ולא הבטחות באוויר. אני מאמין ובטוח שיכולה להיות כאן עיר שתושבי חוץ יקנאו בה כי יש פוטנציאל גדול והמון תקווה. הקמפיין שלי מבוסס על האמונה הזו.

מייחד אותי גם הניסיון העשיר בניהול מערכות גדולות המונות אלפי שוטרים ממטולה ועד אילת בתחום הקהילה והשיטור, שהוא דומה לניהול מערכות עירוניות כמו רשות מקומית.

קיבלתי חינוך ניהולי-פיקודי-ערכי מצוין, ואת זה אני מביא לתפקיד ראש העיר, עם אוזן קשבת ולב גדול.

המייחד אותנו ברשימה זה השילוב ביני ובין הרצל בן אשר המביא איתו, בנוסף ליושר, גם ידע וניסיון עשירים בפוליטיקה ובעבודה הציבורית, לצד נציגת הדור הצעיר והמצליח תמר מייבום, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת תל חי. רשימתנו משתבחת גם בייצוג למשפחות החד-הוריות הגאות, מישל בן שימול המגדל חמישה ילדים לתפארת, דוד אברהם, יו"ר ועד עובדי חוליות, המייצג את האדם העובד ונציג קהילת הנכים אלברט אזראד.

אני מוביל רשימה מצליחה, מנוסה ומייצגת של כלל תושבי קריית שמונה. אהיה ראש עיר שלא מאיים על אנשים, לא מבטיח הבטחות לפני בחירות וגם לא מקיים אותן, שנאחז בכסא גם כשברור שלתושבים נמאס ממני. אני אטפל בעיר הזו כל הזמן, לא רק לפני בחירות, לא אשכנע אנשים להצביע דרך קומבינות, לא נצטרך קומבינות כשהעירייה תפעל כראוי.

אני לא מפחד מעבודה קשה ולא מחפש קיצורי דרך.

אני היחיד שהבטחת הבחירות היחידה שלו היא לעבוד קשה מבוקר ועד ליל לטובת קריית שמונה ותושביה, בלי שום אינטרס אחר.

אהיה ראש עיר של כולם ואדאג לאינטרסים של העיר ותושביה לפי החוק והצדק. אני מאמין שיחד נעשה ונצליח".

 

יעקב, בנצי בן ציון

"בא מאהבה"

 

– מה היית אומר לציבור הבוחרים, בנימה אישית, רגע לפני שאתה מסיים מסע בחירות בן מספר חודשים?

"לאחר חמש שנים בהן שימשתי כיו"ר האופוזיציה שבמהלכה הוצע לי לא פעם לקבל את תפקיד סגן ראש העיר בשכר וסירבתי משום שהאמנתי כי מגיע לכם התושבים הרבה יותר. צברתי ניסיון ציבורי-פוליטי, ושימשתי כשופר של הציבור והקפדתי להשמיע את קולו בישיבות המועצה ובכלל. אני מאמין בכל ליבי כי ניתן להפוך את קריית שמונה לעיר משגשגת בדומה לערים אחרות בארץ. לא עוד עיר נתמכת ונזקקת אלא עיר תיירות, עיר עם תעסוקה, דיור וחיי תרבות, עיר שבניה גאים לגור בה.

זו הסיבה שסירבתי להתפשר על תפקיד סגן ראש העיר בשכר ובחרתי להתמקד בתחום הציבורי, לסיים קורס חשב מלווה כדי לחלץ את עיריית קריית שמונה מהגרעון הכספי הקשה בו היא שרויה, בנוסף סיימתי קורס דירקטורים כדי לרכוש כלים נוספים לניהול מערכות ציבוריות גדולות ומורכבות.

אני מאמין כי הידע שרכשתי במהלך חמש השנים האחרונות ובמהלך 23 שנות שירותי בצה"ל, שנים בהן פיקדתי על העיר בימיה הקשים ביותר, כל זאת לצד התמסרותי המוחלטת לרחשי לבכם התושבים. הניסיון אשר צברתי בתפקידי כיו"ר האופוזיציה, כחבר בכל הוועדות של העירייה הכשירו אותי היום להיות המועמד הראוי ביותר להוביל את קריית שמונה".

 

 

– במה אתה שונה מיתר ארבעת המועמדים, דברים שהם מיוחדים לך?

"ראשית אני מבקש לברך את כל ארבעת המתמודדים בבחירות. עצם ההחלטה של בני המקום לצאת למאבק על הבית שלהם הוא ראוי ומבורך.

אומרים כי אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל אם אני בכל זאת נדרש לומר משהו על הייחוד שבי אז אומר כך, אני היחיד שנשארתי נאמן לציבור בוחריי וחמש שנים פעלתי בהתנדבות מלאה. אני היחיד שמביא איתי ניסיון פוליטי עשיר, ידע מקצועי במערכות ציבוריות לצד ניהול ופיקוד על מערכות גדולות. השילוב הזה קיים רק אצלי.

דבר נוסף שמייחד אותנו הוא הצוות המקצועי והאיכותי שברשימתי. האיחוד שלי, עם יפעת, אביחי ואתי וריצתנו המשותפת בבחירות הם סמל לפוליטיקה האחרת שבה אנו רוצים להנהיג את העיר, כשטובת העיר לנגד עינינו. ד"ר יפעת שאשא ביטון שהובילה את החינוך להצלחות רבות וכן לזכייה בפרס החינוך המחוזי. עורך דין אביחי שטרן יו"ר ומייסד תנועת צל"ע שהוביל מאבקים רבים עבור צעירי העיר ומשמש כנציג הצעירים ברשימתנו, והגב' אתי חי דוידי שפועלת במרץ ובנחישות עבור משפחות רבות בעיר ועושה הכל בהתנדבות, באהבה ובנתינה אין סופית.

אנחנו באמת באים לעבוד ביחד עבורכם תושבי קריית שמונה. 

 

 

בחרתי בתמונה זו כיוון שהיא מייצגת את השילוב בין הצעירים לוותיקים, הצעירים הם דור העתיד שלנו, רק בשילוב כוחות נוכל להשיב את הבנים ולבנות עבורם עתיד טוב ומבטיח יותר בעיר.

 

יגאל בוזגלו:

עשר שנים איתכם

 

– מה היית אומר לציבור הבוחרים, בנימה אישית, רגע לפני שאתה מסיים מסע בחירות בן מספר חודשים?

"אתם צריכים לבחור במועמד שפעל לטובת כל התושבים ולא לטובת בעלי אינטרסים. תזכרו מי המועמד היחידי שפעל לטובת הקרקעות לבנים והתנגד לויתור על הוועדה לחקירת הגבולות יחד עם שותפי לסיעה, יורם ממן, בהצבעה הקריטית והגורלית ביותר, שבה ניסים ויפעת, תמכו בוויתורים ובנצי נעדר מהישיבה. בנוסף, מי פעל, באמת, בצורה רציפה להסרת החסימות מדרכי הגישה לירדן ומתחייב לפעול כראש עיר בנושא למענכם.

תצביעו רק למי שפעל ללא לאות גם כחבר מועצה והצליח. תתמכו במי שעשה קמפיין נקי ללא השמצות אישיות תוך הצגת תוכניות ממשיות לשינוי.

תבחרו במי שיש לו את הניסיון והקשרים המתאימים להצליח בתפקיד, מי שנבחר פעמיים למועצה ולא רץ ישר לראשות העיר בלי ניסיון וקשרים. השקעתי מעל ל 10 שנים בהתנדבות, ולמדתי לעומק את הנושאים השונים קשורים בניהול עיר. אל תבחרו במי שמחפש קיצורי דרך. תבדקו מי מציג תוכניות אמיתיות לשינוי ולמי יש את הכלים לבצע, ולא סתם זורק סיסמאות באוויר שאולי נשמעות טוב אבל לא מחוברות למציאות".

 

– במה אתה שונה מיתר ארבעת המועמדים, דברים שהם מיוחדים לך?

"אני היחיד שמסתכל על כל התושבים בגובה העיניים. היחיד שעזר למאות תושבים, קשיי יום, בלב שלם ומתוך מחויבות אישית לכל אחד מהם. הקפדתי לטפל אישית בכל אחד, חזרתי לכל תושב שפנה אלי ומיד התגייסתי לעזרה. כל מי שעזרתי לו יודע מצוין שאני תמיד עומד ואעמוד לרשותו ולרשות כל התושבים.

מאידך, הקשרים עם השרים וראש הממשלה והניסיון הרב שצברתי, מציבים אותי מעל לשאר המועמדים ביכולת לבצע שינוי אמיתי.

אני המועמד היחיד שהצליח לגייס תקציבים גם בתור חבר מועצה לטובת העיר.

 

 

 

– יש לך אפשרות לצרף תמונה אחת לנאמר כאן. איזו תמונה היית מצרף, ומדוע דווקא התמונה הזאת?

 

 

 

(כיתוב לתמונה) בחרתי בתמונה מתחילת דרכנו, שנת 2003. בעבודה קשה, בנחישות והתמדה והכל למען התושבים בהתנדבות.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad