היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אולפנית דרכא המתמיד צומחת למצוינות

הכנס התקיים בראשות ד"ר אברהם ליפשיץ, ראש מינהל החמ"ד, ובנוכחות דסי בארי, המפקחת על החינוך העל יסודי בחמ"ד, מפקחים ומנהלי בתי ספר.

בסופו של הכנס קיבלו מספר בתי ספר (אחד מכל מחוז) תעודת הצטיינות.

מבין עשרות בתי הספר שבמחוז צפון זכתה אולפנית דרכא, קריית שמונה בתעודת הצטיינות.

התעודה ניתנה בשל יחסים מעולים בין מורים לתלמידים ובתוך הצוות, כפי שעולה משאלוני משרד החינוך, נשירה נמוכה במיוחד של תלמידות בכל השכבות, שימוש מושכל בתכניות של משרד החינוך, הישגי מיצ"ב מעולים בכיתות חטיבת הביניים והישגי בגרות טובים מאוד הן ברמה מחוזית והן ברמה ארצית.

המפקחת בארי הוסיפה ואמרה שהאווירה המיוחדת, אותה חוותה בביקורה באולפנית, היחס האישי לכל בת, כמו גם שיתוף בנות בהובלה ובמנהיגות יוצרים מקום מלא ברוח של שמחה ועשייה, אוירה של בית, משפחה ומקום טוב לצמוח.

מנהל האולפנית, נפתלי קראוס: "אנחנו כמובן, שמחים מאוד. ההצטיינות איננה מובנת מאליה. עצירה מעשייה יומיומית והתבוננות על ההישגים החברתיים, הערכיים והלימודיים של האולפנית מאפשרת רגע של גאווה בצוות המקצועי והמסור, בבנות המעולות והמוכשרות ובעיקר ב"ביחד" הזה שיוצר את האווירה המיוחדת שקיימת באולפנית. אנחנו גאים לייצג ולהוביל את המחוז ואת העיר. תודה מיוחדת לרשת דרכא על השותפות, על העשייה, על החשיבה המשותפת וההשקעה הרבה בבנות האולפנית ובצוות ההוראה וההנהלה".

מנכ"ל רשת דרכא, ד"ר גיל פרג, ברך את נפתלי קראוס על קבלת פרס נוסף על עבודתו המסורה כמנהיג אולפנית דרכא. ד"ר פרג איחל להמשך עבודה משותפת למען ילדי ישראל לעוד שנים רבות.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad