היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אות "מגן המילואים" למכללה האקדמית תל חי

בטקס מרגש העניק שר הביטחון רא"ל (מיל) בוגי יעלון את האות למנכ"ל המכללה יוסי מלכה. אות חשוב ומיוחד זה ניתן למכללה, על אחוז הסטודנטים הגבוהה המשרת במילואים מידי שנה וכהוקרה על פעילות היחידה לטיפול בסטודנטים המשרתים במילואים. זוהי יחידה ראשונה מסוגה בארץ, בראשה עומדת יהודית יעקובוביץ, העושה עבודה נפלאה, תומכת ומקדמת את סטודנטים הנאלצים להיעדר מלימודיהם בגין שירות מילואים.

ד"ר זאביק גרינברג דיקן הסטודנטים: אנו מאמינים שסטודנט היוצא לשמ"פ מתמודד עם הפסדי חומר לימודי רבים ונזקק למיכה לימודית, מוראלית ועזרה בארגון 'החיים מחדש' עם שובו ללימודים. המכללה האקדמית תל חי היא המוסד האקדמי היחידי בארץ בה קיימת אשת סגל במשרה, המסייעת ותומכת בסטודנטים, יוצרת תחושה של בית חם, ומעניקה מענה מידי ויעיל לכל בעיה שמתעוררת. המכללה משקיעה בסטודנטים במילואים תקציב של  כ- 185,000 שקלים בשנה באיוש המשרה, צילומים, חונכות לימודית ומרתונים לימודיים להשלמת החומר הלימודי לפני בחינות ותמיכה אישית נוספת הנדרשת לסטודנטים.

מנכ"ל המכללה יוסי מלכה, שקיבל את האות בשם המכללה, אומר: "כמכללה הנמצאת על גבול הצפון והמשרתת אוכלוסייה המושפעת מהמצב הביטחוני בגבול הצפון אנו רואים בסטודנטים ובאנשי הסגל המנהלי והאקדמי המשרתים המילואים אוכלוסייה ייחודית ואיכותית הנרתמת לצרכי השעה, התורמת מזמנה וממצרה למטרה חשובה זו. המכללה משקיעה משאבים רבים של זמן, כספים וכח אדם לטיפול באנשי הסגל ובסטודנטים משרתי המילואים. אנו מקלים על השבים ממילואים והמאפשרים להם לשוב לשגרה ולהגיע להישגים ולהקטין למינימום את הפגיעה האישית בהם בגין תרומתם לביטחון המדינה".  

 

הסטודנט  אחירם גילדאי כתב ליהודית יעקובוביץ מילים חמות על השירות לו זכה, כחייל מילואים: "יהודית יקרה! ראשית אפתח ואומר כי החיים במכללה בתור סטודנט שהוא חייל משרת מילואים פעיל, היו נראים אחרת לולא היית בתפקיד רכזת תמיכה בסטודנטים במילואים. מהחודש הראשון שלי כסטודנט אני מרגיש זאת: מיד עם שובי ממילואים התקשרת וביררת מה שלומי, הגשת לי עזרה במתן שעות חניכה לסיוע בפערי הלמידה שלי  ודאגה שאכן זה יתממש. בזכותך היחס למשרתי המילואים הוא נפלא במכללה, היכולת שלך לארגן את זה הופכת אותנו המשרתים במילואים לשבעי רצון ומרגישים כי גם כשאנחנו שם במילואים מישהו פה מגן ושומר עלינו, דואג לנו. אם זה במבצע עמוד ענן, משהו מפתיע ולא מתוכנן, או אם זה קו שגרתי שמבצעים בו 16 ימי מילואים. אתה חוזר למכללה, מעט אבוד, מחזיר עצמך לשגרה, ונעזר הרבה בך, יהודית, שהחניכה ודפי הצילום והיחס האישי והמבין הם מהנפלאים. בהחלט ראוי להערכה אמתית. תודה על כל עבודתך המסורה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad