היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אז מה, לא מדובר בהצתות?!

חשבנו שלא יכול להיות אסון גדול יותר מ'אסון הכרמל', ואז באו הטרוריסטים, היובש והרוח והראו לנו שכן & מעבר לפשעי ההצתות, צריך לשאול מדוע בתקשורת וחלק מההנהגה מתכחשת לעובדת ההצתות ומספרת לנו סיפורי שבתא

זה המשפט הכי מרגיז ומקומם ששמעתי בשנים האחרונות. "לא מדובר בהצתות". מדינה שלמה בוערת, ויש מי שאומרים שלא מדובר בהצתות. עד כמה נמוך אפשר לרדת? עד כמה אפשר להרפס כדי להתכחש למציאות הדם והאש כאו?!

אני מאמין שחלק מהשרפות הן כתוצאה מרשלנות, אך מתחילת השבוע בכל מספר שעות שמענו על שריפה במקום אחר בארץ ישראל.

השיא הוא בחיפה. שם כבר היו מי שאמרו בקול צלול 'מדובר בהצתות'.

אין כאן הפתעה כלשהי מההצתות הלאומניות, ההפתעה היא מהפליאה שזה קרה.

לא שמענו שהרוח לבדה מציתה אש. הרוח מלבה את האש כמו שחברי כנסת וארגונים מלבים את השנאה לישראל כמדינה וליהודים כעם. זה לא חדש, כמובן.

הגיע הזמן לומר את האמת. אויבי ישראל כל הזמן שונאים אותנו ומייחלים שנתפוגג מכאן. וכשיש הזדמנות 'עסקית' כפי שהזדמן השבוע, יובש ורוחות, אז יוצאים ומציתים את ישראל.

כמו תמיד, צריך להזכיר שלא מדובר בהכללה, לא מדובר על חפים מפשע, אבל כן מדובר על טרוריסטים שמשאת חייהם לפגוע ולהרוס את כל מה שיכול להכאיב לנו, בגוף, בנפש וברכוש, ורק צריך את ההזדמנות הנאותה.

עוד מסתבר ש'אסון הכרמל' היה פרומו-קדימון' לאסון שמתרחש עכשיו.

מי שחשב שלא יכול להיות גרוע יותר קיבל את התשובה השבוע.

מה שצריכים לעשות היום מנהיגי ישראל זה ללמוד את הלקח מההצתות השבוע וליישם את הלקחים מיד, כדי שהאסון של נובמבר 2016 לא יהיה הקדימון של האסון הבא.

 

 

 

השר ליצמן, מדובר בכבשׂת הרש, המוקד הרפואי

אתם מבינים את ההיגיון העקום של שר הבריאות?! גירעונות של מיליארדים בבתי החולים הממשלתיים בארץ, זה בסדר, חדר מיון קדמי בקריית שמונה זה לא. למה?! אדוני השר

צריך להסיר את הכפפות ולצאת למאבק גלוי מול שר הבריאות הזחוח.

כן, אני כבר שומע, 'ומה עם ביבי? הוא ראש הממשלה".

אין בעיה לצאת למאבק גם מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, אחרי שנתחיל סוף-סוף להיאבק למען עצמנו מול מי שגורם לנו לעוול המתמשך. השר יעקב ליצמן הוא שר הבריאות, שר מאוד מצליח על פי הפופולאריות שלו בסקרים, ועל כך אנחנו שמחים.

אבל, לא יתכן שנעשה לשר הנחה כל כך גדולה, כאילו שמדובר במכירת חיסול של קריית שמונה, וחלק ימשיכו עם הפוליטיקה הרדודה והישנה של תקיפת ראש הממשלה על כל מה שקורה.

חברים יקרים. תחליפו דיסקט, תמפו את מפת האינטרסים של קריית שמונה, סמנו מטרות ציבוריות, ויחד, רק יחד נצא למאבק בלתי מתפשר.

העובדות בעניין חדר המיון מדברות בעד עצמן. כולנו משלמים את מחיר הזלזול בתושבי קריית שמונה, אנשים כאן משלמים מחיר יקר בגלל הציניות והשנאה לראש הממשלה.

כן חברים. זו האמת המרה כיצד מתנהלים חלק מהפוליטיקאים וחלק מהטוקבקיסטים המדופלמים. הדברים מרגיזים כי בבריאות אין ימין ושמאל, וכמו שלא יתכן שתוציא לעצמך עין אחת רק כדי שתוכל להוציא שתי עיניים לשנוא עליך, כך חס וחלילה אם תפגע מאירוע מוחי, התקף לב או תאונת דרכים, לא עלינו, התנגדותך וסירובך לאחוז את השור בקרניו, שר הבריאות, לא יעזרו לך.

היום, אחרי הפארסה של שר הבריאות יעקב ליצמן, יש לנו הזדמנות פז לאחד כוחות ולצאת, יחד, למאבק מול השר הממונה בדרישה פשוטה.

כמו שעיריות במרכז הארץ לא משלמות על תפעול בתי החולים שבשטח שיפוטן, כך הרשויות המקומיות של קריית שמונה והאזור לא ישלמו על כבשת הרש, חדר מיון קדמי/מוקד רפואי או פינת הנרות שהקים חבר המועצה לשעבר, גבריאל חסין.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad