היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אחד פלוס אחד

 

אחרי פעולת הסחה מוצלחת, כפי שלמד נתניהו בסיירת מטכ"ל, ואחרי שכל המבטים, המצלמות והמיקרופונים הופנו אל עבר יו"ר המחנה הציוני יצחק בוז'י הרצוג, הונחתה הידיעה, ליברמן חובר לנתניהו כשר ביטחון ומחזיר עטרה ליושנה.

אולם ברשותכם, הסיפור הוא לא הצטרפות ליברמן לממשלה, אלא כל מה שקורה בחודשים האחרונים, ואולי השנים האחרונות. השנאה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מאין נובעת השנאה (העיוורת) למי שמנווט את המדינה הקטנה בים השנאה הערבי, מבית ומחוץ?! מה מפריע להם ראש הממשלה המתמודד בהצלחה, כנגד כל הסיכויים, כנגד אויבים ציניים וחלקם אנטישמיים, מבית ומחוץ?!

אני מנסה, ללא הצלחה יתרה, להיכנס למוח המורכב של השמחים לאידו של ראש הממשלה על כל החלקה, מעידה ולצהול, כאילו שמדובר בארדואן, אסאד או נאסרללה…

לא מובן, מודה.

מילא היריבים הפוליטיים, אבל מה שקורה מעבר לכך, זה פשוט בלתי נתפס. כל מי שקיבל מיקרופון, מצלמה או מקלדת, משתלח בצורה הפרועה והבוטה בראש הממשלה ורעייתו, ורץ לספר לחברה מעבר לים.

פרשנויות ארסיות, שאין בינן לבין מקצוע הפרשנות ולא כלום, הפכו לטרנד החדש.

העובדה שמישהו, שאינו פוליטיקאי, תוקף בנבזות את ראש הממשלה, ומוסיף את המילה "פרשן", אינה הופכת את 'פרשנותו' לכזו. והראיה, קרוב לאפס אחוז קליעה בול למציאות. תבדקו אותי.

בכל מקרה, מה שנדרשת כאן זו הגינות ועמידה מאחורי הדברים, לא בחסות המילה 'פרשנות', אלא, 'זו דעתי'.

בכל מקרה, אין מה לפחד כמו בימי מפא"י העליזים והפנקס האדום. לא יפטרו אף אחד, מבטיח.

באשר לליברמן, הוא היה ונותר ליברמן. מתאים את עצמו לסיטואציה בה הוא נמצא, משמיע מה שרוצים לשמוע, ועושה מה שתיכנן מראש למבוכתם של השמאלנים שסחט מהם מחיאות כפיים וחיבוק אוהב בדרך לקואליציה, וזו מחמאה.

ובאשר לעתיד? כאן אנחנו עוברים למחלקת שוטי הנבואה, לכן, נחכה ונראה מה יהיה. פשוט.

 

 

 

הסיפור שעוד יסופר

הסערה המתחוללת בקריית שמונה הגיעה לטלוויזיה ערוץ 10 בשבוע שעבר.

העיתונאית איילה חסון צילמה כתבת תחקיר על מה שקורה עם מהנדס העיר ו'צו ההגנה' שקיבל ממבקר המדינה.

כתבה נרחבת בנושא בהמשך.

נראה, שאחרי חודשים ארוכים בהם עיתון "חדשות הגליל" כתב ושאל מה קורה עם התנהלות מהנדס העיר, מבקר המדינה ומה שביניהם, שלפה איילה חסון את הפקק מהבקבוק ושחררה את השד. נחכה ונראה…

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad