היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אליפות הדיבייט בגליל

ליגת דיבייט גלילית במרכז פסג"ה אזורי קריית שמונה בשיתוף "אקדמיה בכיכר" ובהנחיית ד"ר נהורה גברילמן עמר.
השבוע התקיים אירוע השיא של קורס "ליגת הדיבייט של הגליל" – בהובלת "אקדמיה בכיכר" של המכללה האקדמית תל חי ומרכז פסג"ה אזורי קריית שמונה ובהנחיית ד"ר נהורה עמר גברילמן- תושבת הגליל וד"ר לדיבייט!
לאחר עשרה מפגשים של הקורס בו נפגשו מדי שבוע במרכז הפסג"ה בקריית שמונה כ-20 משתתפים, בהם תושבים, סטודנטים ועובדי הוראה מרחבי אצבע הגליל, בהם הכירו את מבנה הדיבייט, למדו כיצד לטעון טיעונים, העברת מסרים, שפת גוף, הופעה ועוד- הגיע הזמן להוכיח את יכולותיהם מול הציבור.
אירוע השיא התקיים במכללה האקדמית תל חי והתחיל בדיבייט בזוגות בהשתתפות כל הקהל בנושא "גביית תשלום על כניסה לפארק הזהב בקריית שמונה", בו הועלו טיעונים מגוונים ויצירתיים מטעם המשתתפים. לאחר מכן הקהל צפה בדיבייט זוגי של שני בוגרי המכללה (שהם גם זוג בחיים) "להישאר בצפון אחרי הלימודים? בעד ונגד!" בו שמענו על יתרונות וחסרונות המגורים בצפון עבור צעירים לאחר לימודים אקדמיים. ולקינוח, התקיים דיבייט ראווה מרתק ומותח בנושא "הגבלת הגישה לנחלים אשר נמצאים בתוך יישובים". הועלו טיעונים משכנעים מאוד משני הצדדים, הייתה תחרות צמודה ולבסוף הממשלה ניצחה את הדיבייט והניפה את הגביע.
ד"ר גברילמן: "בורכנו באזורנו באנשים ונשים מגוונים ומעניינים, שצמאים ללמוד ולהתחבר. תודה רבה למשתתפים המקסימים שהגיעו מכל רחבי אצבע הגליל, לבני המשפחות והחברים שבאו להנות מערב חווייתי וכמובן לשותפים הנמרצים- ליאת חן (טובול) מנהלת מרכז הפסג"ה וזוהר שיף סיני מנהל "אקדמיה בכיכר" מהמכללה האקדמית תל חי.

אולי יעניין אותך

Bottom ad