היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אלי סבתי דובר השנה לשנת 2017

בן העיר התבשר לפני מספר ימים על הבחירה וההישג המרשים* * *דובר השרה רגב: "זהו הישג שנגזר בהתאמה מהעשייה הרבה של השרה מירי רגב בתרבות ובספורט"

סבתי המכהן בתפקיד דוברה האישי של שרת התרבות והספורט מירי רגב במשך למעלה משנה, נבחר השבוע לדובר השנה לשנת 2017 זאת מבין דוברי שרי ממשלת ישראל – רובם המכריע בעלי ניסיון רב בתפקידם.
סבתי נבחר בין היתר, לאור השינוי המשמעותי שחולל בניהול הרשתות החברתיות של השרה, בדגש על עריכת מהדורות חדשות מקצועיות עם קריינות מקצועית המסכמת בימי שישי את השבוע הגדוש בפעילות שחלף.
עם כניסתו של סבתי לתפקיד, מוקמה השרה רגב במקום ה-18 מבין כל הפוליטיקאים, בכל הקשור לניהול וחשיפת דף הפייסבוק.
כיום, דף הפייסבוק של רגב ממוקם במקום השלישי אחרי אלה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל שר החינוך נפתלי בנט.
סבתי כך נודע ל"חדשות הגליל", מוערך על ידי שרים רבים בממשלה שחלקם אף לא הסתירו את רצונם לזכות בשירותיו, אך נאמנותו לשרה רגב והקשר הטוב שנוצר בין השניים, הביאו אותו להשיב בשלילה מנומסת להצעות.

על בחירתו לדובר השנה בממשלת ישראל אמר סבתי: "זהו בהחלט הישג גדול שנגזר בהתאמה מהעשייה הרבה של השרה מירי רגב בתרבות ובספורט. זוהי חותמת נהדרת ותעודת הערכה לעבודה הקשה של כל עובדי לשכת השרה ובהובלתה – במהלך השנה האחרונה ואין מתוק מלחתום שנה בתפקיד עם תואר כל כך מחייב. החשוב אף יותר מבחירתי זו, היא בחירתה של השרה רגב לשרת השנה – מה שללא ספק מעיד על תרומתה הרבה למדינת ישראל ולאזרחיה, תוך שימת דגש על הפריפריה".

יצוין כי רק בשבוע שעבר שב סבתי מלונדון, לאחר שהצטרף עם השרה רגב לביקור המדיני של ראש הממשלה לציון 100 שנים להצהרת בלפור.

 

*צילום: דרור ארצי*

אולי יעניין אותך

Bottom ad