היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ביעור חמץ

החומה ברחוב ששת הימים

לפני מספר שבועות הבאנו את סיפורה של החומה שהתמוטטה לתוך המדרכה, חסמה את המעבר להולכי רק, ואף מסכנת את מי שנאלץ לרדת לכביש.

השבוע, לקראת צאת העיתון ביקרנו במקום מתוך תקווה שהנושא טופל.

עיניכם הרואות, שלא!. בינתיים, הדייר המתגורר מען החומה נפגע ואושפז (לא מהחומה) וכעת הוא גם מוגבל בתנועותיו ומצטרף לאישתו הנכה המתניידת בכיסא גלגלים.

התנהלות העירייה במקרה הזה הנה שערורייתית במיוחד היות ומדובר ב'רשות הרבים', שטח ציבורי שהינו בתחום האחריות התפעולית של העירייה.

נזכיר, החומה התמוטטה לפני חודשים רבים, ומאז הדיירים שם מתלוננים ופונים לקבל פתרון אצל כל מי שנושא בתפקיד רלוונטי ברשות המקומית.

נמשיך ללוות את הנושא עד אשר הבעיה תיפתר. בינתיים, אנו מציעים לאחראיים להתפלל שלא יתרחש אסון, כי המשפט 'לא ידענו', לא יהיה רלוונטי.

 

חומה בגן המשחקים ופינת המיחזור

להתייחסות דומה זוכה גם חומת אבנים בכניסה לגן המשחקים ברחוב אחד העם, חומה החוצצת בין אזור איסוף הגזם ומיכלי המיחזור. גם החומה הזאת ברשות הרבים ונוטה כלפי המדרכה בה יש תנועה של הולכי רגל ואימהות עם עגלות ילדים.

לפני מספר שבועות, כתוצאה מפגיעת משאית או רכב כבד בחומה, החומה נסדקה ונוטה על צידה, כאמור. תלונות בעניין, כולל צילומים הועברו לעירייה, ופרט לתגובה הלקונית 'אנחנו מטפלים', המפגע לא תוקן ומסכן את מי שחולף על פניו או מגיע להשליך פסולת.

נ.ב. עניין המפגעים בעיר, בפרט מסכני חיים יוצף בעתיד, ככל שהם לא יטופלו על ידי הרשות המקומית.

צילום: הרצל בן אשר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad