היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גם שרת התרבות הזילה דמעה במופע "אזהרה"

 

בתום חצי שנה של חזרות אינטנסיביות, העלו נערי ונערות חצור את המופע "אזהרה" העוסק בשתיית אלכוהול בקרב בני הנוער. השחקן עדי אייזנמן, במאי הקבוצה: "עברנו יחד חוויה מעצבת. יש כאן כישרונות נפלאים"

האירוע התקיים השבוע  בהיכל התרבות בחצור במעמד שרת התרבות לימור ליבנת ושמעון סויסה ראש המועצה. שרת התרבות מחתה דמעה מהתרגשות במהלך סרט מקדים שצילמו הנערים ובו סיפרו על הפרויקט, על החוויה האישית והקבוצתית ועל המסע שעברו יחד בינם לבין עצמם ואחד עם השני.

עדי איזנמן, שחקן ומנחה פרויקט "חוצה ישראל" בחצור: "חצור חוגגת 60 שנה להיווסדה. כשעלתה לכותרות וחדרה לתודעתנו היה זה דרך הסאגה של מפעל "פרי גליל" וסיפורי המצוקה שליוו אותו. פגשתי בחצור חבורה של נערים ונערות, שנחושים היו להציג בפני שרת התרבות והמדינה כולה פנים אחרים של חצור, פנים של בני נוער עם אומץ ותעוזה לקחת נושא כמו, צריכת אלכוהול בקרב בני נוער, שאינו בלעדי לחצור אלא בגדר מכת מדינה. פרויקט "נותנים במה" הוכיח שניתן לחולל שינוי אמיתי ועמוק. קבוצה מרגשת וכנה של נערים ונערות מחצור העלו מחזמר שעוסק בצריכת אלכוהול בקרב בני נוער, שזכה להצלחה גדולה ותשואות גדולות וכעת אנו בוחנים אפשרויות להעלותו שוב".

שחר בוצר, מנכ"ל שח"ם: מטרת פרויקט "חוצה ישראל" הייתה לחשוף ולהכיר לבני נוער מהפריפריה את עולם המשחק ההנאה, העבודה הקשה, ההתמדה, הסבלנות והיופי שבו. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו בשח"ם, להוביל ולהפעיל את הפרויקט המצוי בחסות משרד התרבות, אשר הוכיח את יכולתו להעצים את בני הנוער ולאפשר להם לבטא את כישרונם ויכולתם בליווים של בכירי תעשיית המשחק בארץ. כולי תקווה כי הפרויקט שכה הצליח, יתוקצב ויתעצם בהמשך לאזורים נוספים בארץ ויביא את קולם של תושבי הפריפריה אל מרכז הבמה".

במהלך החזרות הגיעו להנחות את בני הנוער השחקנים ליאת הר-לב, אסתי זקהיים, עמוס תמם, דני שטג, שרית וינו אלעד, ישי גולן ושרי גבעתי. 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad