היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"דג על הדן" מתחם המציע שפע אפשרויות

מסעדת דג על הדן קיימת כבר 30 שנה, הקים אותה יוקי אבישי יחד עם זוגתו יוצ'י על נחל הדן. מקום שקט ונעים בחיק הטבע, האוויר נקי וצלול והשלווה הפסטורלית משתלבת עם צלילם של מי הנחל. המסעדה מתפרשת על איים המוקפים במים הזורמים של הדן. השולחנות ממוקמים בין עצי הדולב, התאנה והערבה. ליד מפלי המים חיים להם יחד ברווזים, טווסים ותרנגולים.

בדג על הדן העיקר הם הדגים. על השולחן, על שפת הנחל, יונחו דגים טריים "מהדן טרי לשולחן", סלטים רעננים, תוספות טעימות ויינות האזור המפורסמים. המסעדה מגישה מבחר עשיר של דגים טריים הגדלים בריכות הדגים הסמוכות למסעדה-"מהדן טרי לשולחן". המנות העיקריות מוגשות עם מבחר תוספות

במתחם דג על הדן פועלות שתי מסעדות:

מסעדת פורל על הדן פועלת בימים א-ה החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות. יש להזמין מראש. המסעדה כשרה.

מסעדת דג על הדן פועלת בסופי שבוע ובחגים החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות. יש להזמין מראש.

טלפון להזמנות:  04-6950225 או 054-4880358

במתחם דג על הדן, פועלת חוות גידול דגים, ממנה ניזונה המסעדה ומהווה אטרקציה תיירותית בפני עצמה. בחווה ניתן לצפות בתהליך גידול הפורלים וכן ללמוד כיצד להכין ארוחה בשטח ובסיומה לאכול את מה שהוכן. בילוי מומלץ למשפחות בכל ימות השנה ובחופשות בפרט!

הסיור עובר דרך הבריכות ושלבי הגידול השונים. בסיום הסיור ממתינה למקרים חוויה מיוחדת-פדיקור בספא הדגים! בריכות בהם נמצאים דגי ה"גרה רופה" שטפלו בכפות הרגליים שלכם!

מומלץ להזמין גם סדנת בישול בשטח, בה לומדים כיצד להכין ארוחת על בסיס דג הפורל, מה סגולותיו המיוחדות וכמובן לאכול את מה שבשלתם בסדנא.

אולי יעניין אותך

Bottom ad