היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

האם העיתונאי מנחם הורוביץ יהיה מפקד גל"צ הבא?

אודה, התשובה לשאלה מסקרנת אותי ואמורה לאתגר את מקבלי ההחלטות (שר הביטחון אביגדור ליברמן הוא זה שיצטרך להחליט).

הורוביץ הגיב לקונית לידיעה שהוא בין המועמדים להחליף את מפקד גל"צ ירון דקל, ואמר: "נוח לי בחדשות ערוץ 2", אולם, נודע שהורוביץ ממתין לראות מהם הסיכויים שליברמן יאשר את המינוי שלו.
הורוביץ זוהה בעבר כאיש של נתניהו, לאחר שהציע לו מספר פעמים להתמנות לראש מערך ההסברה הלאומי, אבל הוא סרב.
הורוביץ, בכל מקרה יגיש את מועמדותו רק אם יזכה בתפקיד.

בנוסף להורוביץ, שמה של סגנית עורך ידיעות אחרונות הדס להב עלה גם הוא.

הוועדה לאיתור מפקד גל"צ, התכנסה השבוע לראשונה, והחלה בעבודת האיתור.

צרצריך לציין שרשמית טרם הוגשו טפסי מועמדויות על ידי אף אחד מהמועמדים, ואולם ברור שבעיני חברי הוועדה שני מועמדים בולטים במרוץ הם: מנחם הורוביץ מחדשות 2 והדס להב מ"ידיעות אחרונות".

כזכור, הורוביץ עבד בעבר במשך תקופה ארוכה בתחנה, ככתב גל"צ בצפון. לאחר מכן הוא מילא במשך שנים את אותו תפקיד בחדשות 2, וכעת מגיש פינה קבועה בשם "שווה בדיקה" ב"תוכנית חיסכון" בערוץ 2. הורוביץ מגיש ברדיו תל אביב

הוועדה תצטרך להמליץ בפני שר הביטחון אביגדור ליברמן על 3 המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד עד לסוף חודש מאי. בראש הוועדה עומד האלוף במיל' יפתח רון-טל ובין חבריה נמנים: שופטת בית משפט השלום בדימוס שרה פריש, הפרשן המדיני של "ידיעות אחרונות" שמעון שיפר, נציב שירות המדינה לשעבר ומזכיר הממשלה לשעבר עו"ד שמואל הולנדר וראש אכ"א ודובר צה"ל האלוף מוטי אלמוז.

ומה שנותר עתה לראות כיצד יתפתחו העניינים, ואם המועמד הטבעי לפקד על גל"צ, מנחם הורוביץ, מי שהחל את דרכו העיתונאית בגל"צ ככתב מטעם עצמו ב'קו האדום' וטיפס במעלה הסולם המקצועי לפסגת התקשורת הארצית, יקבל את שרביט הניהול וההכרה או ששוב אנשי הביצה התל אביבית שוב יקמבנו גם את התפקיד הזה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad