היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

האנימטורים מתל חי באולפני די בי בע"מ

 

במשך יומיים אינטנסיביים במרכז ביקרו הסטודנטים באולפני אנימציה וסאונד, ואף באולפן החדשות של ערוץ 10, וזאת על מנת שיוכלו לראות איך ה"תעשייה" עובדת. סיור זה הינו לימודי ומעניק הכרות עם התעשייה של האנימציה בארץ בנוסף להעמקת הקשר בין הסטודנטים לבתי הפוסט והכנתם ליציאה לתעשייה. באולפנים קיבלו הסטודנטים כלים וטיפים להכנת תיק עבודות שייצג אותם כאשר יחפשו עבודה בתחום.

במהלך הסיור הסטודנטים קיבלו הזדמנות להכיר את התוכנות והציוד המתקדמים ביותר בתעשיית האנימציה בארץ, כמו כן זכו בהצצה מאחורי קלעים של הפקות פרסומות חדשות.

בסיור באולפני החדשות של ערוץ 10 שוחחו הסטודנטים עם כתב הפלילים של הערוץ. באולפני די בי בע"מ ,עברו הסטודנטים סדנת פוליז (הקלטת אפקטים קוליים באולפן סאונד) וסדנת עריכת פס קול לסרטים. באולפני סנובול וברודקאסט ראו הסטודנטים תהליך עבודה על סרטי אנימציה ופרסומות שכולנו מכירים כגון: הפרסומת ללוטו, שיכון ובינוי, בזק בין לאומי וביטוח ישיר.

שמירת הקשר של המכללה עם האולפנים בנוסף להבאת אנשים מהתעשייה למכללה להעברת הרצאות ולימודי התחומים השונים מראים תוצאות. בפועל, ניתן לראות כיום סטודנטים בוגרי החוג לאנימציה משולבים בתעשייה ועובדים באולפנים המובילים בארץ, ביניהם סנובול, ברודקאסט ועוד.

ערן גבאי: "הסיור באולפנים שמתקיים אחת לשנה במגמה לאנימציה בשנה השלישית ללימודים הוא מסורת רבת שנים שאני מקיים במגמה והדבר גורם גם להידוק הקשרים בין המכללה לאולפנים וגם להכרה במגמה לאנימציה  בתל חי ובוגרים שלה שיוצאים לתעשייה".

 

בתמונה: ראש החוג רודד יצחקי וערן גבאי באולפני ערוץ 10.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad