היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הלילות הפכו לסיוט

 

הקיץ הגיע ועם כל הטוב שהוא מביא, יש גם מספר תופעות שגורמות לאי נוחות, בלשון המעטה, לאזרחים תמימי דרך ושומרי חוק. מדובר בתופעה ששמה קריוקי.

מה שמעניין, שההנאה שמורה לאלה המפעילים את הקריוקי והנאתם בעוצמת קול העוברת רחובות וחוצה שכונת, תלוי בשעת הלילה, ואצל אחרים שהם הרוב הדומם העובר מסע התעללות והפרעה לניהול חיים באיכות סבירה.

מאז שהאביב וחום הקיץ פרצו לחיינו, רבו המקרים בהם פורסים חבר'ה צעירים, ולא רק, את מערכת הקריוקי ומכוונים את עוצמת המוזיקה באופן שמפריע לאנשים לישון, לצאת למרפסת וליהנות מהאוויר הצח, והגרוע מכל, לא מאפשרים לילדים ועובדי כפיים ההולכים לישון מוקדם, להירדם.

נציין, שהתופעה הזו היא נחלת רוב השכונות בעיר, ורק בגלל פחדם של השכנים להתלונן, היא ממשיכה כאילו והכל בסדר וכולם נהנים.

ג': "אצלנו בשכונה, לא רחוק מהבית שאני גרה בו, מגיעים חבר'ה צעירים בלילה, פותחים שולחן, אוכלים, שותים, לפעמים נרגילה, ואז מפעילים את הקריוקי בעוצמה כזאת שפשוט אי אפשר לעשות שום דבר. זה הפך מטרד רציני, וגם כשסוגרים את החלונות, עדיין העוצמה חזקה", אומרת ג.

לשאלתי, מדוע היא לא מתלוננת במשטרה, עונה ג': "האמת?! אני פוחדת פחד מוות. עם מה שקורה ברחובות שאתה מעיר למישהו והוא דוקר או רוצח אותך, אני לא מוכנה להסתכן. יש לי ילדים קטנים, אל תשכח".

עוד מוסיפה ג' ואומרת "לפני שנים הייתה אותה תופעה אבל המשטרה נקטה ביד קשה ביוזמתה, והעניין הפסיק. השנה, במיוחד אחרי הקורונה, זה הולך להיות גיהינום".

פנינו לקבל את תגובת המשטרה "אנו רואים בחומרה רבה התנהגות בריונית הפוגעת באיכות החיים של התושבים ובכל מקום שתתקבל תלונה אודות מטרדי רעש הדבר יטופל בהתאם לסמכויות הנתונים לשוטרים.  משטרת ישראל תמשיך לפעול להבטחת ביטחונו שלומות ואיכות חייו של הציבור".

אנשי הקריוקי צריכים להבין שאף אחד לא מתנגד שישמעו מוסיקה, יאכלו וישתו להנאתם. פשוט, שעוצמת המוזיקה לא תהיה גבוהה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad