היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הנשיא הרצוג ביישובי גבול הצפון

את הנשיא קיבלו ראש המועצה דויד אזולאי ותלמידי האזור עם השיר ׳בשנה הבאה׳ מנופפים בדגלי ישראל, לאחר מכן קיים הנשיא את טקס החלה והיין המסורתי, ובהמשך, ערך שיח עם חברי המועצה.

לאחר מכן נפגש הנשיא עם אנשי צד"ל, המתגוררים כיום בצפון הארץ. הנשיא פנה אליהם ואמר: "באתם 6,000 איש באותו לילה. אנשים מדהימים, אתם אחים שלנו ולא רק זה אני גם מאוד מאוד מודה לכם, כל מדינת ישראל מודה לכם ואת הסיפור הזה המדינה צריכה לספר מדור לדור".

הנשיא השתתף בטקס הסרת לוט במוזיאון "בית המשאבות" בפארק המעיין, והודה לראש המועצה ותושביה על הנחלת ההיסטוריה לדורות הבאים.

הנשיא המשיך את סיורו בצפון הארץ וביקר במחנה 'מצפה עדי' שם קיבל סקירה מפי מפקד החטיבה אלוף משנה סיוון בלוך על פעילות היחידה ולאחר מכן נפגש עם התצפיתניות המשרתות במחנה ושמע מהן על המלאכה החשובה בשמירה על אזרחי ישראל.

הנשיא הגיע לקריה השיקומית-טיפולית מבואות החרמון, אשר מעניקה מענה טיפולי באזור באמצעות מרכז תעסוקה שיקומי, מרכז הידרותרפי ומרכז שיקום רב תחומי. מרכז המטופח ומובל על ידי ראש מועצת מבואות החרמון ויו"ר אשכול גליל מזרחי בני בן מובחר.

את יומו בצפון, חתם הנשיא בטקס לציון הקמת שכונה חדשה בכרכום, "מצפה שגב". שכונה על שמו של שגב מורדוך ז"ל, בן היישוב, בן 13 שנפטר ממחלת הסרטן. הנשיא פנה אל הנוכחים ואמר: "המקום הזה הוא בשורה אמיתית לישראליות, תמשיכו לפתח את ארצנו ולחיות כאן טוב וכמובן נעשה הכול כדי לשמור עליה".

צילום: קובי גדעון/לע"מ

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad