היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצגה מרגשת עד דמעות

 

תושבים רבים הבטיחו את מקומם בהצגה המדוברת שמעלה התיאטרון הקהילתי של מתנ"ס ארתור פוקס. השבוע התקיימו החזרות האחרונות והגנרליות של ההצגה. מדובר בהצגה שמתארת את חייהם של הקשישים בבית אבות, הקושי שבזקנה, הגעגוע לילדים שלא מגיעים לבקר, תחושת הנטישה ועוד.

ההצגה תעלה במוצ"ש 2/12 בשעה 20:30 בהיכל התרבות. במהלך השבוע האחרון התקיימו החזרות. נציגי המתנ"ס שנכחו בחזרות התרגשו מאוד ואמרו שמדובר באחת ההצגות המרגשות וכי השחקנים מצליחים ולהעביר את המסר של ההצגה בצורה יוצאת דופן.

ההכנות האחרונות נשלמות לקראת ההצגה ותושבים רבים רכשו כרטיסים שאותם ניתן להשיג גם במתנ"ס ארתור פוקס וגם אצל השחקנים שמשמשים גם שחקנים וגם אנשי שיווק של ההצגה כיאה לתיאטרון קהילתי בה השחקנים עושים הכל, ממשחק דרך הקמת התפאורה וסיוע במכירת הכרטיסים.

מיכאל אוחיון בימאי ההצגה ומי שמוביל את קבוצת השחקנים בשנתיים האחרונות: "מצפה לבאי ההצגה חוויה מרגשת ועוצמתית שתעביר לקהל מסר חשוב. השחקנים הנרגשים, כולם תושבי קריית שמונה, נפגשים לאורך השנה ומתרגלים את הטקסטים, עמידה על הבמה והיערכות לקראת העלאת ההצגה בסוף השנה".

מי ומי בשחקנים: יפה זהבי, שוש דהן, מלכה שושני, אבי בן שבת, בני אברהמי שכתב את ההצגה ומיכאל אוחיון שחקן ובימאי.

אלעד קוז'יקרו מנכ"ל רשת המתנ"סים ובועז בן ציון מנהל מתנ"ס ארתור פוקס מלווים מקרוב את התיאטרון הקהילתי במתנ"ס.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "נמשיך לתמוך בתוצרת מקומית, התיאטרון מבוסס כולו על תושבי העיר שמעלים את ההצגה השנייה במסגרת התיאטרון הקהילתי. אני גאה בכל אחד ואחת מהם על ההתמדה וההשקעה. אני קורא לכולם להגיע וליהנות מתרבות מקומית איכותית, עם מסר חשוב מאוד".

הפרויקט משותף ל-עיריית קריית שמונה ורשת המתנ"סים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad