היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצלחה אדירה לכנס "חוזרים הביתה 8!"

אתמול (1.6) התקיים כנס גדול שתוכנן תקופה ארוכה ע"י מספר גורמים מהעיר, שמטרתו היא להחזיר הביתה את תושבי העיר שעזבו בעבר, ואף להציג את קרית שמונה כאלטרנטיבה למעבר.

הכנס אורגן ע"י הקהילה הצעירה, מרכז צעירים, עיריית קרית שמונה, מועצה דתית, אגף תרבות יהודת ובית החאן, ונכחו בו מעל 400 (!) אנשים, כשחלקם תושבי העיר, וחלקם משפחות שהגיעו לשמוע, לראות ולבדוק אפשרות למעבר לעיר.

תחילה התקבלו האורחים הפוטנציאלים באהבה וחום ופגשו את נציגי העיר ולקבל מידע בתחומי דיור, תעסוקה ובינוי קהילה. ואף קיימו שיחה עם מנהלת אגף החינוך.

אח"כ התקיימו הצגת ילדים- "הלילה המטורף של מר-ציפאן״ במתנ"ס ארתור פוקס עם אסי צובל וכוכבי ערוץ מאיר לילדים. האולם היה מלא עד אפס מקום, וכיאה לכוכבי המגזר, הם נשארו אחר כך להצטלם עם הילדים.

לאחר מכן הוקרן סרטון קצר המספר על הקהילה הצעירה ואף הציג משפחות שעברו להתגורר כאן, למרות הלבטים והחששות, ובסוף קצרו את הפירות.

להבדיל מנאומים בנאליים באירועים כאלה ואחרים, הפעם נשאו דברים מרגשים, ראש העיר – הרב ניסים מלכה וח"כ מוטי יוגב (שהיה אחד מהיוזמים של הערב).

לבסוף הופיע הזמר והיוצר חנן בן ארי שבמשך שעה ורבע הקפיץ את מאות הצופים שגדשו את האמפי של בית החאן עד אפס מקום. חנן פירגן למקום, לתושבים ושיתף פעולה בצורה מדהימה עם הקהל, ואף שר את שירו החדש "ויקיפדיה", ועוד שיר שיצא בקרוב לרדיו.

אין ספק שהערב הזה חיבר את אנשי המקום למקום, ואת האנשים מבחוץ לעיר. כולנו תקווה שנראה עוד ועוד משפחות עוברות להתגורר בקרית שמונה ומקבלות את מה שיש לעיר הזאת להציע.

חשוב מאוד להצדיע ולכל העוסקים במלאכה ובעיקר לעמי חיוט, מנהל הקהילה הצעירה שעשה עבודת קודש כדי להפיק את הערב הזה המושקע הזה, וכן לאופיר יחזקאלי,  מנהל מרכז צעירים  על הארגון.

ועכשיו לתמונות:
הסרטון של הקהילה הצעירה:

הופעה של מרציפו
הופעה של מרציפן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הילדים המתוקים צופים באסי וחברים
הילדים המתוקים צופים באסי וחברים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חבר הכנסת מוטי יוגב
חבר הכנסת מוטי יוגב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פאנל קצר עם אנשי הקהילה
פאנל קצר עם אנשי הקהילה

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad