היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

וונדליזם: גן משחקים הוצת 10,000 שקלים למוסר פרטים על זהות מציתי גן המשחקים

מעשי הוונדליזם והחבלה ברכוש ובמתקני המשחקים ברחבי העיר הגיע לממדים שבעיריית קריית שמונה לא מוכנים להמשיך ולסבול. בלילה שבין שלישי לרביעי השבוע הוצת ונשרף גן משחקים שנבנה לפני כארבע שנים, לטובת התושבים ברחוב הר אדמון בשכונת בימת תל חי. עלות הנזק והתיקון נאמדת בכ-150 אלף שקלים.

תלונה הוגשה במשטרה והעירייה נחושה לשתף פעולה עם המשטרה ועם כל גורם כדי למצוא את מי ששרף את הגן, ולגבות ממנו את סכום הנזק.

"כואב הלב לצפות בתוצאות החבלה הזדונית במתקני המשחקים. במי פוגעים המציתים?! בילדים והורים המשוועים למתקני המשחקים, ואנו בעירייה, אחרי מאמצים קשים משיגים כסף להקמתם. נפעל ביד קשה נגד כל מעשה כזה", אמר ראש העיר הרב ניסים מלכה לנוכח שריפת גן המשחקים בו ביקר.

עיריית קריית שמונה החליטה הבוקר להחריף את המאבק נגד המשחיתים ונגד כל מי שיבצע וונדליזם ברחבי העיר.

מוכרז בזאת, כי מי שימסור לעירייה או למשטרה פרטים על זהותם של המציתים, ואותם פרטים הם שיביאו להרשעה בדין של המציתים, יקבל תגמול כספי של 10,000 שקלים.

זו הפעם הראשונה שהעירייה מציעה תגמול כספי למי שמוסר פרטים על מעשי בריונות.

העירייה משקיעה מיליוני שקלים בכל שנה כדי להקים גני משחקים ולתחזק אותם, ומעשי הבריונות חוזרים ונשנים. "חייבים לעשות מעשה דראסטי כדי ללכוד את המציתים, להביאם לדין, ובנוסף, לגבות מהם את סכום הנזק", אמרו בעירייה.

בעירייה ביקשו לציין כי לא מדובר בהלשנה, אלא דווקא באקט של אזרחות טובה ושמירה על רכוש הציבור. אנו מבקשים מן התושבים לסייע לנו  כדי לגלות את  זהות המציתים.

המחלקה המשפטית ברשות ביקשה להבהיר, כי העירייה לא תשלם תגמול מעל של 10,000 שקלים, ואם מספר אנשים ימסרו פרטים, סכום התגמול יחולק בין כולם יחד, ובכל מקרה, העירייה לא תשלם מעל 10,000 שקלים. עוד מובהר, כי תגמול ישולם רק לגבי פרטים שימסרו והם הפרטים שיביאו להרשעה בבית משפט, כפי שהדבר ייבדק בידי העירייה.

 

בתמונות: הגן השרוף מראה כללי. ראש העיר הרב ניסים מלכה, מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון והסמנכ"ל יוסי אלגרסי בגן השרוף.

וונדליזם 1 וונדליזם ונדליזם

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad