היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

זכו בתחרות 'הבניין המטופח'

"לחזות נאה ומטופחת של בניין מגורים וסביבתו יש חשיבות רבה לאיכות החיים של הדיירים הגרים בו. אומנם רק שישה זוכים במקומות הראשונים ייהנו מפרס כספי, אולם מבחינתי כל המשתתפים בתחרות ראויים למקום הראשון. עיריית קריית שמונה תמשיך לעודד גם בעתיד תחרויות כדוגמת בחירת הבניין המטופח, וזאת בכדי להטמיע בקרב תושבי העיר ובעיקר בקרב בני הנוער שלנו את חשיבות השמירה על סביבה נקייה ומטופחת", אמר ראש העיר בטקס הענקת הפרסים לבניינים המטופחים בקריית שמונה.

השבוע התקיים טקס מרשים של תחרות הבניין המטופח במעמד ראש העיר הרב ניסים מלכה, מנכ"ל תרבות הדיור ראובן צדוק, מנהל המחוז של תרבות הדיור שלומי אור, מ"מ וסגן ראש העיר ד"ר בוריס סידליקובסקי, המשנה לראש העיר אלי זפרני, תקווה קופמן מנהלת עמידר, מנכ"ל רשת המתנ"סים אלעד קוז'יקרו ואורחים.

כ-21 בניינים משותפים השתתפו בתחרות והתחרו על ששת המקומות הראשונים על פי קריטריונים שנקבעו מראש. רק 13 בניינים עלו לשלב הגמר.

הבחירה נעשתה על פי קריטריונים כמו:

תפקוד וקיום וועד, חזות הבניין, טיפוח הגינה, אחזקת מקלט, אירועים חברתיים, שילוט, מתקני אשפה ועוד.

במקום הראשון במסלול הבניינים החדשים זכה הבניין ברחוב האצ"ל 156. יו"ר וועד הבניין חיים תורג'מן זכה בפרס כספי בסך 6,000 שקלים אותו קיבל מראש העיר הרב ניסים מלכה.

במקום השני במסלול הבניינים החדשים זכה בניין ברחוב שד' האצ"ל 15. את הפרס הכספי בסך 2,000 קיבל יו"ר הוועד יצחק זרח.

במקום הראשון במסלול הבניינים הוותיקים זכה הבניין ברחוב סלמנוביץ 894. את הפרס הכספי קיבלה יו"ר הוועד אורטל כהן.

 

במקום השני במסלול בניינים וותיקים זכה בניין ברחוב דוד רזיאל 13. נציגי העירייה ברכו את יו"ר הוועד עליזה פרץ שקיבלה שיק בסך 2,000 שקלים.

במקום השלישי במסלול בניינים וותיקים זכו הבניינים ברחוב משש יוסף 853 וברחוב יהודה הלוי 10. שני נציגי הוועד אליאס בן הרוש ושרית בן סימון זכו ב-1,500 שקלים לכל בניין.

בועז בן ציון שהוביל את התחרות ואת הפרויקט עצמו זכה לשבחים רבים.

התחרות אורגנה על ידי האגודה לתרבות הדיור יחד עם שותפים רבים כמו מוטב יחדיו, חב' עמידר, המדור הקהילתי בעיריית קריית שמונה, שיקום שכונות, רשת המתנ"סים וכמובן עיריית קריית שמונה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad