היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדשות חצור

 

המגרשים מוכנים

בימים אלו מתבצעות עבודות בקצב נמרץ על מנת לסיים את עבודות הפיתוח של שכונת הכרמים החדשה. כיום ניתן לראות כבר את גבולות המגרשים עליהם יבנו תושבי חצור בתים בבניה עצמית. במכרז הראשון היה על 44 מגרשים שנמצאים בשלבים הסופיים של הפיתוח ובאמצע חודש נובמבר ימסרו לרוכשים. חלק מהרוכשים כבר יצרו קשר עם אדריכלים על מנת להתחיל את תכנון הבתים כל אחד על פי צרכיו וראות עניו. הקבלן יחזקאל מורד ימסור את המגרשים לפני המועד שיועד למסירה וזאת מכוון שביצוע עבודות פיתוח בכלים חדשים ורבים על מנת לסיים את העבודות בזמן הקצר ביותר. ראש המועצה שמעון סויסה  ומהנדס המועצה מרוצים מקצב העבודות ומהקדמת מועד המסירה לרוכשים. השבוע יצא מכרז שלישי של מינהל מקרקעי ישראל בו ניתן לרכוש 27 מגרשים המכרז ייסגר באמצע ספטמבר. בסיכומו של דבר יוקמו כ-100 מגרשים לבנייה עצמית ויתפנו בתים בשכונות הותיקות לטובת זוגות צעירים.


פורום מנהלי רווחה, חינוך וקהילה התכנס הפעם במרכז הצעירים.

פורום מנהלי רווחה וחינוך נפגש מספר פעמים ושם על הפרק בכל מפגש נושא חשוב שיש לשים עליו את הדעת בתחום הרווחה, החינוך והקהילה יחד עם ראש המועצה שמעון סויסה הנושא המרכזי שעלה לדיון הפורום היה מעורבות הורים בפעילות במוסדות החינוך ובקהילה. הפורום מצא שיש מעורבות רחבה של הורים במגוון פעילויות החל מסיירת הורים, וועדי הורים, אזרחים בוגרים ועוד שפעילים בקהילה ויש צורך להרחיב את שיתוף הפעולה למען יצירת קהילה איכותית המערבת ומשתפת את התושבים. אחד המדדים לקהילה איכותית היא מידת המעורבות ההתנדבותית בקרב ההורים בפעילויות קהילתיות. בהמשך דיווחו המנהלים על ההערכות לפתיחת שנת הלימודים כל אחד מנקודת מבטו ותחום אחריותו. מנהל אגף החינוך הדגיש את פתיחת המסגרות החדשות שיפתחו בשנה"ל תשע"ב הכוללים מעון יום חדש וכן שני גני ילדים חדשים בישוב וכן הפעלת תוכניות כמו זה"ב, איכות הסביבה ועוד. מנהל המתנ"ס הציג את סדרת המינויים למבוגרים וילדים וכן את הערכות לפתיחת שנת הפעילות לחוגי המתנ"ס בספורט, בי"ס למחול, בי"ס למוזיקה ועוד.  

 

מצלמות אבטחה בלשכת הרווחה

בשנים האחרונות המחלקה לשירותים חברתיים סבלה מפריצות שונות והתנכלויות. הפריצה הקשה ביותר התרחשה לפני כשנה בה נגנבו מחשבים חדשים שהכילו חומר סודי ומוגן ממחלקת הרווחה. בעקבות האירוע הקשה, ראש המועצה שמעון סויסה ומנהלת המחלקה לשירותים חברתיים חדוה קרסנטי העלו בפני מנכ"ל משרד הרווחה את המצוקה הקשה ממנה סובלת המחלקה, ואושר תקציב ייחודי לחצור לטובת אמצעי אבטחה בהשתתפות נמוכה מהמקובל של המועצה. התקציב כולל: סורגים, מערכת אינטרקום, אזעקה, דלת בעלת מספר רב של בריחים ומצלמות. בימים אלו הסתיימה עבודת ההתקנה, והותקנו מצלמות אבטחה בכל המחלקה

 

גני ילדים החדשים

לאחר קבלת אישור משרד החינוך להקמת שני גני ילדים בחצור החל אגף הטכני להתאים את המבנים לטובת גני הילדים כולל שדרוג המטבח, השירותים וצביעת הגן לקראת בואם של הילדים עם פתיחת שנה"ל תשע"ב. יחד עם זאת בוצעה הזמנת ריהוט ופינות משחקים לגני הילדים. השבוע הגיע הריהוט החדש שהוצב בגנים והצוות כבר החל לסדר את הריהוט בגן. לכל גן שובץ צוות חינוכי המלווה על ידי משה"ח ואגף החינוך. בנוסף הוזמנו מתקני חצר בהם יוכלו הילדים לשחק בחצר כחלק מהפעילות החווייתית בגני הילדים.

 

פורום מנהלים: היעד שמירה על הישגי הבגרויות

מנהל אגף החינוך יוסי עמר הזמין את כל מנהלי בתי הספר בחצור למפגש הערכות לקראת פתיחת שנה"ל תשע"ב. במפגש שהתקיים השבוע דיווח מנהל אגף החינוך למנהלים על הערכות לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, סיום הקמת הספריות בבתי הספר היסודיים, פתיחת מעון יום וגנים חדשים תוכניות חינוכיות לשנת הלימודים תשע"ב ועוד. שנה"ל תשע"ב תפתח כסדרה ללא בעיות מיוחדות. נכון שישנם עוד נושאים שיש לטפל בהם אך לא כאלה שימנעו את פתיחת שנה"ל כסדרה. מנהל אגף החינוך הודיע למנהלים על פגישתו הקרובה עם מנהלת המחוז בה יביא בפנייה את בקשות מנהלי בתי הספר לתקצוב ושיפור מערכת החינוך בחצור על מנת לשמור על מערכת חינוך איכותית.

 

טקס פתיחת שנה"ל לתלמידי כיתה א'

כחלק מהמסורת במערכת החינוך מתקיים מדי שנה טקס עלייה לכיתה א' לכל תלמידי הישוב. בשבוע הבא יתקיים טקס כזה במעמד ראש המועצה שמעון סויסה ויוסי עמר מנהל אגף החינוך במהלכו יקבלו את ברכת המכובדים וכן יוענק לכל תלמיד כיתה א' שי. בנוסף יצפו התלמידים וההורים בהצגה עם מסר חינוכי שתנעים להם את פתיחת שנה"ל בצורה קלה ובטוחה. ההודעות נשלחו לכל בתי התלמידים שצפויים לעלות לכיתה א' הורים שילדיהם עולים לכיתה א' וטרם קיבלו את ההזמנה מוזמנים להגיע ביום א' 28.8.11 למתנ"ס חצור בשעה 17.00 מצפים לראותכם ואת ילדיכם במעמד מכובד זה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad