היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חתולים בצמרת

גבי חסין חבר המועצה הממונה על תיק חזות העיר הגיע בלרחוב מלווה בוטרינר של הרשות כדי לבדוק אם אכן נכונים טענותיהם של התושבים. חסין: "ראינו במקום המון חתולים משוטטים וחשנו בריח צחנה שעלה מהחצר של הבית המשותף. הודענו לגברת שעליה להפסיק לרכז את חתולי הרחוב במספר כה גדול בחצר הבלוק והווטרינר נתן לה ארכה של 48 שעות לפנות את החתולים".

לעומתו טוענת סבטלנה הדיירת אשר דואגת לרווחתם של החתולים שהיא כואבת את כאבם של בעלי החיים "אני מחזיקה בבית רק עשרה חתולים נכים, בלי עין, שעלולים להידרס בכביש. מה אני עושה בסה"כ? נותנת להם אוכל, מים ותרופות מהכיס שלי. החתולים נכים וכואב לי עליהם", אומרת סבטלנה בהתרגשות.

פנינו לווטרינר ד"ר רענן רפאלי ששמו הוזכר על ידי סבטלנה כמי שמטפל בחתוליה כדי לבדוק, "הכצעקתא?".

ד"ר רפאלי: "האמת היא ששני הצדדים צודקים. סבטלנה אוהבת את החתולים ומטפלת בהם במסירות. אבל, גם התושבים והעירייה צודקים בטענתם שזה מפריע להם. על אף שלא הייתי בשטח, אני יכול לומר שאם מישהו אומר שהוא מפחד מחתול, צריך להאמין לו ולדאוג לו מול החתול".

– מה הפיתרון?

ד"ר רפאלי: "הפיתרון מאוד פשוט. על העירייה להקים מקום מסודר להאכלת החתולים, וברחוב אילת אין בעיה כזאת, נניח על ההר. ויחד עם זאת חובתה של העירייה, כפי שהבטיח ראש העיר, לעקר את החתולים כדי שלא ירבו בצורה לא מבוקרת. אם העירייה תבצע את שתי הפעולות האלה, אני מאמין שהבעיה תמצא את פתרונה", אומר ד"ר רפאלי ל"חדשות הגליל". מה שנותר לנו זה להצטרף להמלצתו של הווטרינר ולומר לעירייה, בתושבים אינכם מטפלים, לפחות טפלו בחתולים.   

אולי יעניין אותך

Bottom ad