היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ירו על עזה כיוונו לנסראללה

זרועות התמנון ששולחת איראן מנסות ללפות את ישראל מדרום ומצפון & ולפי ההתנהלות של צה"ל מסתבר שנתניהו הפך לאנטיביוטיקה של האייטולות בטהרן

כמי שחוו את נחת הקטיושות ורצח התושבים בקריית שמונה, אסור לנו להתעלם ממה שקורה בדרום לאחינו ולאחיותינו.

מי לא זוכר את היחס המעליב לו 'זכינו' תושבי קריית שמונה בחוסר הסולידאריות של תושבי תל אביב? מי מאיתנו לא חוזר אל הרגעים בהם בילה עם ישראל לחופי הים התל אביבי בחופשות יולי-אוגוסט, ואנחנו תמרנו בין המקלט לבית במרוץ מטורף להביא משהו שנשכח או לקחת דבר מה חיוני? נכון, הדחקנו את החוויות האלה, ואלה שנולדו לאחר אותה תקופה, טוב שהם לא חוו אותה.

…בשנים האחרונות, עם 'הפסקה' במלחמת לבנון השנייה, אנחנו נהנים מהשקט השורר באזור, ואחינו בדרום חוטפים את אש השנאה והקסמים על ראשם.

השבוע, נערך 'סבב' נוסף בעימות את מבקשי נפשנו החמאס ושו"ת. אולם הפעם בניגוד לעבר, צה"ל בהנחיית ראש הממשלה ושר הביטחון עמדו איתן מול כל מי שדאגתו נתונה לשלומם של מחבלי החמאס לפני שלומם של תושבי ישראל וחיילי צה"ל. צה"ל הביא לידי ביטוי את עוצמות האש והדיוק במטרות, גם אם יש האומרים שהופצצו מחרטות. ההבלגה התחלפה במענה נאות של ירי על ירי. משחקי הלשון המכובסות החליפו תקיפות מן האוויר, היבשה והים. בשונה לעבר לא נשמעו קולות רופסים שעטפו את הביזיון שבאי תגובה הולמת בסדרת משפטים מטומטמים שנשמעים חכמים…

כן, כאן המקום להזכיר שאף אחד לא רוצה מלחמות, והגיע הזמן שדוברי השמאל הקיצוני יפסיקו להשליך כל אשמה וחריגה מהמתווה המוכר על ראשה של ישראל.

אחרי שהחמאס שלח את מחבליו ותושביו חסרי האונים אל גדרות המוות עם ישראל וצלפי צה"ל מלווים ביועצים משפטיים צלפו בכמה עשרות מחבלים, הבינו בחמאס שכללי המשחק השתנו.

מעבר לסימפטיה והאהבה בה אנחנו עוטפים את אחינו ואחיותינו בדרום, יש גם מסר ברור ובהיר לרב המחבלים נסראללה. המסר פשוט וקליט. תתקוף, תמחק מעל האדמה.

טרוריסטים מבינים מסרים קצרים וקליטים, ולא 'יום לימודים ארוך' ומתיש. אין להם ראש לחרטות ופוזות אירופאיות מעונבות וחנוטות בחליפות המביאות לידי ביטוי את המסרים האוניברסאליים ותוקפם פג. (ראה הפליטים בשבדיה, צרפת ועוד).

נכון, יש את המטרידים בצמתים ובפייסבוק, יש את אלדד יניב ושותפיו המשמעים את קולו של יעקב אך שולחים ידי עשיו…

הם מבועתים מהמחשבה שמי שמנהל את מדינת ישראל הם אוהבי אדם שאינם מוכנים להיות שבויים בחלומם המנופץ של אלה שלא טובת ישראל עומדת לנגד עיניהם. הנבחרת הזו על כל מגרעותיה עדיפה גם לשונאינו מאשר חבורה הזויה שתיתן ביטוי לחומם הרטוב של 'אוהבי' ישראל. לא בכוונה, אבל תיתן…

נאמר לסיום שלא היו ימים טובים לישראל כימיו של בנימין נתניהו כראש ממשלה.

 

 

 

כהשנאה עטופה בתואר של פרופסורית

מה לעזאזל מביא פרופסורית לחינוך המוציאה ספר על סובלנות וקבלת האחר להתנהג כאחרונת הקניבאליות במפגש עם בעלי זקן, פאות ותפילין?!

לא יודע כמה מכם נחשף לסרטון הבלהות של הפרופסורית לחינוך פנינה פרי והתנהגותה הבהמית כלפי מישהו שבסך הכל רצה להניח תפילין בשדה התעופה בן גוריון לפני צאתו מן הארץ. (תעשו "פנינה פרי" בגוגל).

לדאבון לב יש בינינו מי שמוגדרים 'יהודים' והם אכן יהודים לא פחות ממני וממך, אבל הביטוי והיחס שלהם לסממנים יהודיים, אלוקים ישמור. כיצד התפתחה בקרבנו כת שולית של אוטו-אנטישמיים לתעשיה 'משגשגת'? מה השתבש במנגנון היהודי-אנושי ששנאתם היא מרכולתם היחידה במפגש עם שומרי מצוות? יש הטסים לנפאל, הודו ושאר מדינות האלילות כדי לאלף עצם לכבד אחרים, וכאן בתוכנו ובינינו מצויים כאלה שביום-יום אפילו נושאים תארים מכובדים של 'פרופסור'. עדיין לא נרגענו ממופעי האימים של ה'פרופסור' חצרוני, והנה מגיעה ה'פרופסורית' לחינוך עם רפרטואר אימים שלא מבייש את החצרוני.

מה קורה כאן?! כיצד מתקיימות סטירות כה קיצוניות בין מה שאמורה לבטא פרופסורית לבין התנהגות שלא הייתה מביישת את אחרון האנטישמים ב-BDS.

…ואז נפל לי האסימון. תארים כמו דוקטור ופרופסור ניתן להעניק לשם 'כבוד'. אולם, כדי להשיג תואר של רב (אמיתי) אתה חייב לוותר קודם כל על הכבוד. זה ההבדל, כך שלעיתים מדובר רק בסתם מסכה או אצטלה הניתן להרכבה ולהסרה. וסליחה ענקית מאלפי הדוקטורים והפרופסורים האמיתיים. סליחה, זה לא אני, זאת פנינה פרי.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad