היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ישיבת מועצה חודשית

ישיבת מועצת העיר שהתקיימה השבוע דנה במספר נושאים שנדחו מישיבת המועצה הקודמת.

בנושא הכלבת הגיע ד"ר ברוניסלבסקי הווטרינר העירוני יחד עם סגן הווטרינר המחוזי ד"ר פארס כדי לענות ולהתייחס לשאלות ולחששות של חברי המועצה.

התפתח דיון בו הסביר ד"ר פארס שיש צורך בפעולה משולבת בטיפול בכלבים, בחיסונם ובהרחקתם ממגע עם בני אדם כאשר יש חשש לכלבת. הוא הוסיף שכמות הפניות והטיפול בהם היה גדול ובסך הכל הנושא טופל.

חברי המועצה ביקשו לדעת אם המצב חמור ומסוכן כפי שניתן לחשוב ובדבריהם של השניים עלה שנעשית עבודה טובה אולם יש להוסיף עזרה לווטרינר ולהגדיל את היקף משרתו יחד עם תנאי עבודתו.

חדר המיון הקדמי חזר 'לככב' לאחר הפסקה קצרה. זהו נושא המאחד סביבו את כל חברי המועצה וראש העיר, ומלבד המאמץ (הגדול) שיש לעשות כדי לעבור מדיבורים למעשים, נאמר הכל.

שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, שקודמתו בתפקיד יעל גרמן סגרה את חדר המיון הקדמי חייב וצריך לפתור את הבעיה. כל הניסיונות שלו ושל המשרד להתחמק ממילוי תפקידם, אסור שיתקבלו בהשלמה.

העניין אינו אישי וההיגיון המנחה הוא שהיד שסגרה היא היד שתפתח. משרד הבריאות מתוקף תפקידו הורה על הסגירה, כך בכיוון הפוך צריך לעשות משרד הבריאות בראשותו של הרב ליצמן.

על מה אנחנו מדברים?! שירות מלא בו יהיו: רופאים תורניים, אחיות, רנטגן זמין, שירותי מעבדה וגיבוס שברים במקום.

כל עוד הפתרון לא יהיה כזה, חבל על הדיבורים וחבל להמשיך ולסכן חיי אדם כאילו שמדובר ברולטה רוסית.

יש דיווחים שכתוצאה מכך שחדר המיון אינו במתכונת האמורה אנשים שילמו בחייהם.

חברי המועצה ברכו את דוד אמסלם על כך שהעמיד תקציב על סך שני מיליון שקלים לטובת הפעלת חדר המיון, ומאידך הביעו חברי המועצה את חוסר שביעות רצונם מכך שעדיין הבעיה לא נפתרה.

המועצה התייחסה גם להודעת שר החקלאות על העברת מכון וולקני לצפון.

חברי המועצה הביעו את דעתם וברכו באופן כללי על היוזמה, אלא שהיו חברי מועצה שאמרו שזו עוד פנטזיה שרחוקה ממימוש בגלל תלותה בהסכמת העובדים לעבור לצפון.

ראש העיר הסביר לנוכחים את הדרך שעשה הרעיון עד אשר הגיע לידי הצהרתו של שר החקלאות שוולקני בתחום משרדו, ואמר שהמעורבות של ראש הממשלה, שר החקלאות ושר האוצר הביאה להחלטה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad