היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לא נעים, אבל מדובר בבית בושת

יום רביעי בחצות, השבוע ייחשב לקו פרשת המים במדד הכבוד של חברי כנסת ישראל.

בשעה 00:00, הסתבר שאנחנו בבעיה גדולה משחשבנו. כל הסכרים נפרצו, כל החתימות הופרו, כל התארים נרמסו ונותרנו חסרי צבע בפנים.

איני כותב מתוך היתממות או התנשאות, חלילה. הייתי בעבודה הציבורית, התחייבתי ואפילו קיימתי. נכון, הפיתוי לא לפרוע התחייבויות נמצא כל הזמן מול העיניים, קורץ לך, מפתה אותך, אבל מה לעשות?! יש קווים אדומים, יש התחייבויות, יש חתימה ובעיקר כבוד עצמי…

…השבוע הסתבר שקיבלנו גט כריתות מכל מה שנכנס מתחת לכותרת 'חתימה' מרב, טייס, תא"ל ויו"ר מפלגה יהודית-ציונית, רפי פרץ.

מבלי להיכנס לצדדים האידאולוגיים, מהרגע שחתמת, יש לקיים, ואם לא לקיים, גם לזה יש מחיר.

מצטער מאוד. פוסטים לא עומדים ולא במקום הנמוך ביותר בסכלה כאשר מדובר ב'הלבנת פנים ברבים' 'הפרת הסכם חתום' . ממש לא!

מבלי להתפלפל יותר מדי, אם הרב, תא"ל, היו"ר וח"כ רפי פרץ החליט להפר חתימה והתחייבות, להלבין פנים ברבים, המחיר היחידי הוא, התפטרות (ביפן אגב, זה היה נגמר בחרקירי אמיתי).

הרב רפי פרץ אינו אדם פרטי שהפר התחייבות מול שוכר דירה או כל פרטנר לעסקה. הוא רב, קצין בכיר וטייס, חבר כנסת, יו"ר מפלגה, וריבונו של עולם בן אדם. ולכן, מהרגע שהוא הכל ולא אדם פרטי, הוא חייב לשאת בתוצאות מעשיו (לא התנצלות בפוסט, זה טוב ליאיר לפיד…) ולהתפטר. אגב, גם אם הוא יתפטר עכשיו (דבר שיכול לקרות בהחלט), את הנזק העצום הוא גרם למפלגה בעלת שורשים והיסטוריה מזהירה (תמונת מראה של מפא"י).

מה שמחריף את המצב זו העובדה שפוליטיקאים 'מעשיים' הפכו את 'הבית היהודי' למאהבת, שלא לומר לפילגש. משתמשים וזורקים, ולא רק פעם אחת, אלא פעם ועוד פעם ועוד פעם (ע"ע בנט, שקד, סמוטריץ'). יום עצוב, שבוע עצוב איש שהוריד את העצבות לקרקע, ואיני יודע מה יהיו תוצאות המעשה המביש הזה. חבל.

 

 

ובשמאל אין חדש, סתיו שפיר

לקוראי משמאל. אם חשבתם שאצלכם המצב טוב, אז זהו שממש לא!.

בשמאל עושים את אותו המעשה שעשה הרב רפי פרץ כלפי איתמר בן גביר בקור רוח, בפנים חתומות ובעזרה פעילה לקורבן, סתיו שפיר, לחסל את עצמה.

נכון, העבודה אצלם נקייה יותר, פחות כואבת ואפילו אפשר לשמוע ברקע מוזיקה רוגעת ופסטורלית.

וזה אפילו לא נחשב לשחיטה כשרה למהדרין…

 

 

גדי יברקן החזיר את המנדט והשתחרר מכבלי העבדות

ואם כבר מדברים על יושרה אצל חברי הכנסת, הנה דוגמה לאופן בו צריך לנהוג חבר כנסת שהחליט ל'התגרש'  או במקרה שלנו, לנתק את כבלי העבדות ממפלגת 'כחולבן', גדי יברקן.

נקדים ונתייחס לפיל שבחדר, מוצאו של ח"כ יברקן.

גדי יברקן הוא ח"כ ממוצא אתיופי שהועלה על המטוס המסחרי של שבויי ה'חרב' בראשות: לפיד, גנץ ויעלון. כן, שבויים בטיסה מסחרית לכנסת.

הרי מדובר בהגדרה מחדש של המושג 'בושה' 'חוסר עמוד שידרה' ובעיקר חוסר כבוד עצמי ואישיות עצמאית וחופשית בין חברי הכנסת הללו.

נתחיל בחבורת 'שבויי החרב של יאיר לפיד הדיקטטור אשר החתים את חברי הכנסת של 'יש עתיד' על 'כתב כניעה' מראש וללא תאריך תפוגה. אני אומר לכם, איני מבין כיצד הבושה לכבוד האדם וחירותו ב'יש עתיד' מתקיימת ואפילו זוכה למחיאות כפיים…

האיש מינה ובחר את עצמו ליו"ר המפלגה עד האופק הנראה לעין, ונראה שהמתחרה היחידי שנותר לו הוא ולדימיר פוטין..

לפעמים נדמה לי שהתנאי לכרטיס כניסה ל'כחולבן-יש עתיד' הוא עקירת הלשון, עמוד השדרה והמוח, ובמקום השתיל לפיד אפליקציה שהיחידי ששולט עליה זה הוא עצמו.

כן, שכחתי. כדי לסתום לאנשים כמוני את הפה, יש לו היום דובר, משהו בסגנון 'אבו כולו', חילי טרופר, שהוא מדבר את עצמו לדעת בכל נושא, ובעיקר במה שהוא לא מבין, פוליטיקה.

אמרנו עצוב, כי בכל זאת, באמריקה כבר אין עבדות, וכאן, בישראל של 2020 יש 'שבויים-עבדים' מרצון, חנוטים בעניבות, נושאים את תואר המחייב 'חבר כנסת', ואפילו מקבלים תמורה של כ-חמשים אלף שקלים לחודש. צדק חייתי נוסח העולם הווירטואלי של בועת 'כחולבן'.

אה, כמעט שכחתי. גדי יברקן למד את הלקח ואמר לגנץ "אני לא אתיופי מחד שלך".

 

 

 אז מה אם היועץ של הנשיא חשוד בקבלת שוחד…

הכי מעצבן אותי, זה איפה ואיפה בין החשודים באותה עבירה

מבקש סליחה מראש על זה שאני מתעקש להתקרב עד למרחק נגיעה מאחת הפרות הקדושות והמוגנות של השמאל, נשיא המדינה ראובן, רובי, ריבלין.

אז זה מתחיל בחקירות של יועצי ראש הממשלה בנימין נתניהו על 'עברה' של שיבוש חקירה. ומה העבירה הזו, בלי כיבוס מילים?! טנדר ועליו רמקול שקרא מתוך המרחב הציבורי לשלמה פילבר, עד המדינה בתיקו של נתניהו, לומר את האמת בחקירותיו.

משטרת ישראל, וככל הנראה בידיעה וגיבוי של הפרקליטות, פרצו לניידים של שני היועצים, עברה חמור לכשעצמה, והכל 'כדי להגיע לחקר האמת על העברה שהם היו חשודים בה 'שיבוש הליכי חקירה'.

אגב, שופט העיר שהמעשה הוא חמור, אם שאלתם.

אז זה 'שיבוש חקירה'. טוב שיהיה…

…השבוע נעצר עוזרו ויועצו הקרוב של נשיא המדינה ריבלין החשוד בקבלת שוחד כדי שיקדם על שולחנו של הנשיא ריבלין טיפול בבקשות חנינה.

תסכימו, שאם נשווה בין שני המקרים, האחרון חמור שבעתיים.

דממת אלחוט אצל המאתרגים והשומרים על הנשיא. שום מילה, ציוץ, רק פיהוק אחד ארוך, כאילו שיש הבדל בין קבלת שוחד לקבלת שוחד.

ולכן, אני רק שאלה. נכבדיי ומכובדיי. הנה יש לכם הזדמנות פז להוכיח שאינכם רודפים את ראש הממשלה נתניהו, אינכם תופרים לו תיקים, אינכם מחפשים אותו, אלא עושים עבודתכם נאמנה ללא שום שיקולים זרים, ללא משוא פנים, ללא שום הכוונה ממאן דהוא בפרקליטות או לשכת היוהמ"ש.

אז יאללה, אני הולך להדליק את הרדיו, הטלוויזיה, נכנס לאתרי החדשות של 'וואלה' 'ווי-נט', הכל יחד, אולי יתמזל מזלי ומישהו ידרוש את המתבקש מאליו, לבדוק/לחקור את הנשיא, אם אכן יש לו קשר כלשהו למעשה.

ואם אתם מתעניינים באשר אליי? אני, איני חושד בכשרים.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad