היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לא קולטים רשת מורשת, כאן

לידתו של תאגיד השידור הציבורי 'כאן', לוותה במשבר אחד ארוך וכואב. על אף מסכת ההתעללויות והניסיונות לטרפד את עלייתו לאוויר, יצא לעולם תינוק, מעט ממוחזר, מעט נושא את הגֵנים של גילגולו הקודם, רשות השידור ז"ל, אבל יצא 'כאן-בהרצה'.

מדוע אנחנו מזכירים זאת?! ראשית, כי זו האמת. המון מהתוכניות, העיתונאים ובעלי המקצוע השונים החליפו כותרת, לא בית, מבחינתם החליפו את השלט בכניסה לאולפן.

מתוך הגינות, נאמר שיש גם המון תקלות טכניות, יש שינויים שאינם לרוחי (מדבר בשם עצמי) ויש גם תקלות שניתן היה למנוע אותן.

מלחמתה של הפריפריה היא כמעט על כל דבר. שום עניין לא ברור מאליו. על הכל אנחנו נלחמים: רפואה, דיור, תעסוקה, ומה לא.

והנה, עם עליית שידור התאגיד לאוויר, נפקד מקומם של מאזיני רשת מורשת, רשת המסורת הישראלית-יהודית. כאן, בגליל אין אלטרנטיבות האזנה בתחום הדת, מה שלא קיים במרכז הארץ, ואפילו בדרומה. ציבור המאזינים של רשת מורשת נאלם דום, ושקט מעיק ירד על המאזינים שחיפשו בסקלה את רשת מורשת.

החל מעליית השידורים לאוויר החלו להגיע למערכת תלונות של מאזינים על כך, ואנחנו, מתוך הגינות ומתן מאה ימים של חסד לתאגיד, חיכינו.

בשבועיים האחרונים התלונות התגברו.

פנינו אל דוברת תאגיד השידור 'כאן', ובקשנו הסבר על הדממה התקשורתית של רשת מורשת.

מדוע מאזיני רשת מורשת אינם יכולים לקלוט את שידורי כאן מורשת בקריית שמונה והגליל?

להלן, התגובה של "מכאן בהרצה": "ניתן לקלוט את רשת כאן מורשת ב-AM 1458. מערך המשדרים עבר במלואו מרשות השידור לתאגיד ואנו מטפלים בעיבוי המערכת כדי לתת מענה גם לקליטה ב-FM ולטובת כל המאזינים. אנו מעריכים שהשינוי יהיה בעוד מספר שבועות.

למרות הניסיונות לחבל בהקמתנו, כאן בהרצה עלה לאוויר לפני כחודשיים בשידור רציף ומכובד, בשלוש פלטפורמות שידור: 8 תחנות רדיו, 2 ערוצי טלוויזיה ודיגיטל ואנו מודעים כי לא הכל מושלם ומטפלים בכל מה שנדרש כדי לספק שידור ציבורי חדש, איכותי מגוון ועצמאי".

נמשיך לעקוב אחר השידורים (בינתיים ב-AM), בעזרתכם, ונקווה שאכן בעוד מספר שבועות נוכל לבשר על קליטה איכותית של תכני השידור של רשת מורשת ב-FM.

כתב: הרצל בן אשר

אולי יעניין אותך

Bottom ad