היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מגורשים היו תושבי 'גוש קטיף', לא העבריינים/מסתננים מאפריקה ומזרח אירופה

הגיע הזמן לומר לשמאלנים שמילוי אחר החוק זה לא תוכנית כבקשתכם & מי שהסתנן לישראל בניגוד לחוק, יוצא מכאן כחוק

ראשית, אבקש את סליחתכם על שתצטרכו (מי שירצה) להפליג איתי בנושא שנטחן עד דק. אבל, רגע, דקה…

…נתחיל בשאלה. מישהו יכול לומר לי, מה רוצים השמאלנים מעצמם? מאיתנו? למישהו יש את הקוד הגנטי שמביא אנשים אהובים, שתרמו מהיזע והדם שלהם, ואם לא הם, אבותיהם, כדי שנוכל לקרוא לעצמנו 'מדינת ישראל'?

מה לא ברור שאחרי נהרות הדם, הכאב והדמעות, אנחנו מנסים ליהנות, עד כמה שאפשר, ליהנות, מהמדינה שלנו? ממדינת היהודים הדמוקרטית והמצליחה?

אני באמת לא מבין מה השתבש בהעברת הלפיד היהודי-מוסרי במאה השנים האחרונות מאב לבנו, מאם לבתה?

מדינת ישראל נוהגת כמדינת חוק ומוסר וכופה באמצעות הכלים הנתונים בידיה (משטרה, פרקליטות, בג"צ) את חוקייה, וכאן הופכים את המשימה למשהו לא מוסרי, לא אתי וכמעשה שהוא נגד מדינות העולם…

…כשכתבתי 'מדינות העולם' צחקתי. אתם מתכוונים, גם אם לא תודו, לאותן מדינות שהפנו עורף לאבותינו בשואת אירופה. אלה אותן מדינות שהיום מפקירות את מדינות אפריקה, את ילדי סוריה וכורדיסטן למתקפות כלור ונשק כימי. אלה אותן מדינות שהפנו עורף לפליטים אמיתיים, יהודים שברחו משיניו נוטפי הדם של הנאצים ועוזריהם.

…ובגלל שאלה אותן מדינות, ישראל חייבת להתגונן ולנהוג אך ורק לפי האינטרסים הקיומיים שלה. נקודה.

המסתננים חייבים להיות מוחזרים לארצם, הם לא מגורשים. (לתושבי מדינת ישראל היהודים שגורשו מבתיהם בגוש קטיף קראתם "מפונים" ולמסתננים מאפריקה ומזרח אירופה שהסתננו לישראל, אתם מתעקשים לקרוא 'מגורשים'. עולם הפוך).

שלושים הסופרים המכתירים עצמם גם כ'אנשי רוח' ו'ערכיים' הם לא יותר במשקלם ובדעתם יותר ממך הקורא או ממני. אנשי מוסר אמיתיים החרדים לגורלו של המדוכא באשר הוא, לא הולכים בכנופיות, חבורות להקות. כל אחד ואחת מהם/ן היה צריך להשמיע את קולו בזמן אמיתי, לזעוק על עוול, כל עוול, גם של תושבי דרום תל אביב שחייהם נהרסו.

פחדנות, זה מה שמאפיין את חבורת הסופרים והסופרות, ועכשיו, אנשים העובדים ב'עסקי אוויר', העצומות של עובדים ב'אל-על' וכו'.. .

מדוע?! כי נושאי הדגל הערכי מוסרי לאדם באשר הוא אדם היו נביאי ישראל לדורותיהם, והם כידוע לא חתמו על עצומות ולא הופיעו בכנופיה. כל אחד ואחד קם, לבדו, בודד מול עם שלם, מלך וכח שלטוני והשמיע את קולו. בודד. לבד. חלק נאסר והושלך לכלא, אחרים הוכו, נרדפו ושילמו בחייהם… אתם משווים?

במקרה הטוב, סוג של פוליטיקאים, לא מזוהים, ובעיקר חסרי חוליות.

אבל הכאב הגדול והצער באו מכיוון ניצולי שואה שהצטלמו עם מסתננים/עבריינים תוך הצהרה שהם יחביאו אותם…

…מדוע מצער וכואב?! האמירה הזו שלהם נותנת לחשוב כאילו שמאז שהם ניצלו בשואה, הם נרדמו והתעוררו פתאום בשנת 2018.

אני מבקש לשאול. האומנם, יש מקום להשוואה, לדעתכם ולחוויותיכם בשואה? האם אינכם מחללים את זכר בני משפחותיכם שניספו בשואה?! משהו מהמסתננים/עבריינים האלה מזכיר במשהו? ברמז? את גורלם/גורלכם?

אני מניח שכל התשובות לשאלות הללו שלילית.

אז אנא בבקשה, תחזרו למציאות החיים של היהודים, העולם והערכים היהודיים האמיתיים.

 

נ.ב

…ועד שיעלו את המסתננים למטוסים, אני מציע לממש את בקשתם של כל החוכמולוגים מהשמאל שהצהירו שיסתירו מסתננים בבתיהם, לעזור להם לעמוד פעם אחת בהבטחתם, ולהביא עד לביתם מסתנן או שניים. פשוט לעזור למארחים. נראה אותם אם הם לא יחזרו בהם ומיד מהגימיק הנאלח הזה.

 

 

גפן, כשאתה מסטול, צא מהאינסטגרם

זהו הלקח המרכזי שלמדנו השבוע מההשוואה השערורייתית שעשה יהונתן גפן בין אנה פרנק לעידא תמימי & ועוד דבר. הכבוד וההערכה שניתנו לך בעבר, לא מאפשרים לך לפגוע בקדושת שמה של אנה פרנק בהווה

ממתי פותחים מהדורות חדשות בציטוט מדבריו של נרקומן פרסום וחומרים כימיים?! מסתבר, שכאשר מדובר במישהו משלהם, או משהו שמשרת את האג'נדה שלהם, זה בסדר…

לפני שבוע היה זה הסיפור הצהוב על בנו של…

לו אני עורך באחד האתרים המובילים, לא הייתי מתייחס לרגע לסוג כזה של אמירות, וגם הייתי יודע להסביר את ההחלטה, בעיקר כלפי אלה שהפכו אותה לדלק לקידום האג'נדה הפוליטית שלהם והוסיפו עוד מספר טיפות של דלק על המחלוקות הפנים חברתיות…

אולם, מהרגע שקבלן השיפוצים של מפלגתו עשה באמירה שימוש ציני, נתייחס לזה.

והנה אני מסכם. אמירה של אדם בעייתי, עם עבר בעייתי הנמצא בדעיכה יצירתית (יש לגפן בעברו מטענים שזכאים לכינוי 'נכסים בתרבות הישראלית') העושה פרובוקציות זולות, נמוכות וחסרות בסיס ערכי-אנושי, אינה ראויה לסוג כזה של יחסי ציבור.

בסך הכל שירת גפן את אלה שהוא מתעב. הוא סיפק להם דלק להמשך מסע ליקוט הקולות שאבדו להם. והוא, גפן יצא 'טונה בפיתה'.

 

 

אורו של ה-הפנס

לא יודע מה עבר עליכם השבוע. פשוט התמוגגתי להיות חלק ממשהו גדול ומשמעותי שקורה מתחת לשמיים.

ראש הממשלה נתניהו שב מהודו וסגן נשיא ארצות הברית מייק פנס נחת בירושלים.

צפיתי בטקס שהתקיים בכנסת, והתמלאתי אופטימיות. מחריבי השמחות הממומנים משכו את האף, כינו את הסגן 'דתי קיצוני-משיחי' ועוד כהנה וכהנה ביטויים מנמיכי אירועים מכוננים בהיסטוריה העכשווית בה אנו נוטלים חלק (אומנם, כסטטיסטים, אבל על עדיין על 'גלגל ההיסטוריה').

רק אנשים העסוקים בעצמם ובטוחים שהם מרכזו של היקום והם הציר המרכזי המסובב את הכדור, יכלו לומר דברים שליליים על פרק ב' של המהלך ההיסטורי שהחל בו כורש… סליחה, דונאלד טראמפ נשיא ארצות הברית.

הפרק הראשון התרחש, לא להאמין, שבעים שנה אחרי הקמתה של מדינת ישראל הריבונית. שבעים שנים של התכחשות מלאכותית לעובדת יסוד, ירושלים היא בירת ישראל מאז ולעולם.

הפוליטיקה היום-יומית המנוהלת ברמות גבוהות של שקרים וציניות, הכריעו לדאבון לב את האמת היהודית. עיר הבירה של העם היהודי ומדינת היהודים, קיבלה הכרה מפיו של אוהב ישראל, דונאלד טראמפ.

הסגן פנס, עם הבייבי-פייס שלו, עמד על הדוכן, קורן מאושר כאילו והוא הנציג היהודי שמקבל את ההכרה מנציגת מעצמת העל, ולא הוא-הוא פרק ב' בתהליך ההכרה בירושלים.

איך אומרים היום?! הביקור היה אפוף 'אנרגיות חיוביות'.

הדברים שנאמרו מפי רוב הדוברים נקלטו בתדר של 'מחמאות חמות-לוהטות בין ידידים'. אלה שהתעקשו לתרגם את אותות החיבה בצורה שלילית המשיכו במנטרות שלהם, 'חנפנות' 'משיחיות' ועוד כהנה וכהנה ביטויים עבשים מארסנל מחסני הרעל והארס.

אנחנו אוהבים את עצמנו. אנחנו אוהבים שאוהבים אותנו. אנחנו נמצאים בצד שגורם לאהבה לפרוח.

 

מה מפחיד אותי בזמן האחרון?

מפחיד אותי ש'הפייק ניוז' הפכו למטבע, לגיטימי, העובר לסוחר, כאילו שמדובר באמיתות שאינן ניתנות לערעור.

מפחיד אותי שאפסיק להאמין שכל מה שמוסרים חבריי לדעה צריך להיבחן בשבעים ושבע עיניים, כי התמונות מראות את אביחי מנדלביט נכנס שליו ורגוע לבית הכנסת, והם מפיצים את ההיפך.

מפחיד אותי שפוליטיקאי חושב שהוא מקור הכח כאשר מדובר בעיתונות חופשית ומורה לעיתונאי מה לשדר ואוסר עליו מה לא לשדר.

מפחיד אותי שפוליטיקאי מסתובב עם להביור במקום שיש שריפות קטנות, ומאיים לשרוף את היער על עציו ויושביו.

מפחיד אותי שפוליטיקאי מוסר שהורה על ביטול פגישה של רב עם מדי זית עם רב המכונה הראשון לציון.

מצחיק אותי שדובר צה"ל מודיע שהפגישה בין השניים נדחתה, לא בוטלה, ותתקיים בקרוב.

מפוצץ אותי מצחוק ששעתיים לאחר מכן מודיע הפוליטיקאי ש'אישר' לשני הרבנים …להיפגש.

חומר טוב, מצוין ל'ארץ נהדרת'.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad