היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מלגות אופטיקה שמיר ע"ש גרמן רוז'קוב ז"ל לסטודנטים באקדמית תל חי

זו השנה השביעית  ברציפות, בה מעניקה חברת "אופטיקה שמיר" מלגות לסטודנטים במכללה האקדמית תל-חי. המלגות ניתנות לזכרו של סרן גרמן רוז'קוב ז"ל, אשר עבד ב"אופטיקה שמיר" ונפל בהתקלות עם מחבלים בשנת 2002, בעת שירותו הסדיר.

הטקס נערך בהשתתפות לודמילה, אימו של סרן גרמן רוז'קוב, נציגי חברת "אופטיקה שמיר", הנהלת המכללה האקדמית תל-חי, צוות דקן הסטודנטים והמלגאים.

פרופ' יוסי מקורי: "אני זוכר היטב את הערב בו התרחש אירוע ההתקלות בו נפל גרמן. טקס זה הינו חשוב מאוד ובעל סמליות רבה, דרכו של גרמן מסמל נחישות ומצוינות. סיפורו האישי של גרמן שהיה עולה חדש, הגיע לתרבות זרה, הצליח להשתלב היטב בחברה, להתגייס לצבא ולהגיע לדרגת סרן, מקביל לסיפורה של תל-חי שרואה בשאיפה למצוינות אקדמית  ערך חשוב. גם אתם הסטודנטים נבחרתם , מכיוון שאף אתם הוכחתם מצוינות, כל אחד בתחומו".

לודמילה רוז'קוב רגשה מאוד את משתתפי האירוע כשסיפרה על בנה גרמן ועל אהבתו הגדולה ללימודים ואמרה: "מה שנשאר לי מגרמן זה תמונות וזיכרונות. מפעל המלגות של אופטיקה שמיר חשוב מאוד כי אני מרגישה שבדרך זו של הנצחה, ממשיך גרמן לחיות בנשמה של כל אחד מאתנו".

חזי שגב, אביו של נמרוד שגב ז"ל, שנפל בלבנון במלחמת לבנון השנייה, ריגש אף הוא את משתתפי הטקס כשאמר: "הייתי מנהל משאבי אנוש של אופטיקה שמיר וקלטתי את גרמן לשורות המפעל. ליוויתי אותו ועודדתי אותו להתגייס לשירות משמעותי בצבא. כאב שכול אני יודע מה המשמעות של הנצחה, גרמן ימשיך לחיות דרככם, גרמן יהיה עמוק בתוך לבבכם ותזכרו אותו תמיד".

אברהם הדר, מ"אופטיקה שמיר" ציין כי מלבד הענקת המלגות, אופטיקה שמיר קולטת לשורותיה סטודנטים ובוגרים של המכללה המשתלבים בחברה. "אנו נמשיך במפעל ההנצחה ובהנחלת מורשתו של גרמן וחבריו הנופלים" אמר הדר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad