היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מלגות בסך 350,000 שקלים לסטודנטים במבואות החרמון

השבוע נערך טקס חלוקת מלגות של המועצה האזורית מבואות החרמון ובו העניקה המועצה סכום שיא של  כ-350 אלף שקלים לסטודנטים תושבי המועצה, כל סטודנט קיבל מלגת לימודים בסך 1,250 שקלים.
בני בן-מובחר: "זו דרכנו לעודד ולתמוך בדור העתיד בדרכם לרכישת השכלה גבוהה ובכך לשמר את הקשר ולחזק את הסטודנטים, הדור הצעיר של המועצה. אני גאה לעמוד בראשות מועצה שמקצה מאות אלפי שקלים מתקציבה למלגות בכל שנה לקידום ההשכלה. אנו מעניקים מלגה בכל שנה במהלך לימודיו, וזו הסיבה לעלייה  של % 30 במספר הסטודנטים מקבלי המלגות במבואות החרמון, נתון זה הוא פרי ההשקעה של המועצה במערכת החינוך".
מפעל המלגות במבואות החרמון מתקיים כבר למעלה משני עשורים  לזכרם של 25 מבני המועצה אשר נפלו במערכות ישראל ובפעולות איבה.
הטקס התקיים במעמד מנכ"ל מכללת תל חי, אלי כהן אשר בירך בשם המוסדות האקדמיים באזורינו, בדבריו ציין את נחישותה של המועצה לקיים מפעל מלגות מוצלח שכזה.
בכל שנה מוענקת מלגה מיוחדת, מלגת ראש המועצה. זוהי מלגה מוגדלת המוענקת לסטודנטית או לסטודנט על פריצת דרך, מקצוע ייחודי, עשייה התנדבותית ודבקות במטרה. השנה המליצה הוועדה להעניק את המלגה לסטודנט בן סאסי תושב רמות נפתלי.

בן מסיים שנה ראשונה בלימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. בן שהתמודד עם קשיים רפואיים בילדותו התגייס לצה"ל בהתנדבות, לבסוף שירת בקבע והשתחרר כקצין בדרגת סרן בחיל המודיעין, כעת בן סוגר מעגל בלימודי רפואה.
בן סאסי: "הדחיפה והתמיכה של בני בן-מובחר ושל המועצה סייעה לי להתגייס ולשרת שירות משמעותי ומועיל. כמובן שהעזרה הזו לא הייתה מכוונת רק אלי אלא לכל המתגייסים במועצה. ועל כך אני מוקיר לו תודה."

בן הודה בשם הסטודנטים למועצה ובראשם לבני-בן מובחר על היוזמה המבורכת המרחיבה את היכולת הכלכלית של הסטודנט במהלך הלימודים.

מלגות נוספות ע"י האחים אמר מקרן ע"ש סימה אמר ז"ל, לאלון גואטה מדישון ויהב רשיוק מבית הלל הלומדים לתואר בהנדסת חשמל בטכניון.
מלגה מיוחדת נוספת הוענקה לאיתן אסרף מכחל סטודנט שנה ג' הלומד עיצוב המוצר במכללת שנקר.
קרלוס גולדברג, מנהל אגף החינוך: "הנכם דור ההמשך, הצלחתכם היא הצלחתנו, אני גאה בכם. השקעה בהשכלה בונה את עתידכם ואת עתיד האזור כולו".
בני בן-מובחר: "המועצה כאן, כדי לתמוך בסטודנטים במעלה השלבים, תחום החינוך הוא לב ליבה של המועצה. אני מאחל הצלחה ומייחל לראותכם בונים חיים ביישובי המועצה", אמר בן מובחר לסטודנטים הנרגשים ולבני משפחותיהם.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad