היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מפגש לזוכי המנה השנייה במגרשי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים

ראש העיר ניסים מלכה: "אני מברך את הזוכים במגרשים בשכונת יובלים ושמח שבני המקום שזכו בכלל המגרשים במנה זו בוחרים לבנות את ביתם בקריית שמונה ובשכונת יובלים. אני מבקש מכלל הציבור להיות ערניים ולשים לב לתחילת השיווק של המנה השלישית והאחרונה. אנו ניתן את כל המידע וכל העזרה הנדרשת בכדי שכל מי שיחפוץ בבית בשכונת יובלים, יוכל להגשים את החלום. אנחנו מבחינתנו שמנו דגש על תכנון שכונה איכותית הכוללת מוסדות ציבור פארקים ואיכות סביבה. אני מבקש מכולם להיות מעורבים בתהליך בינוי הקהילה על מנת שתהיה לנו גם שכונה איכותית וגם קהילה משמעותית"

בתחילת השבוע נערך מפגש לזוכי הגרלת מגרשי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים.

בשבועות האחרונים קיבלו המשתתפים בהגרלה למגרשי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים מכתבים בדואר רשום באשר לתוצאות ההגרלה וסדר הזוכים כפי שהתקיימה ברשות מקרקעי ישראל ע"י שופט מחוזי בדימוס.

הזוכים הוזמנו לרשות מקרקעי ישראל לבחור מגרש ביום שלישי ה -16.5.17. כחלק מתהליך הליווי ובינוי הקהילה בשכונה החדשה, עיריית קריית שמונה החליטה לקיים מפגש משפחתי לכלל זוכי המנה השנייה במגרשי 'בנה ביתך' על מנת לאפשר מפגש עם השכנים המיועדים ולהנגיש מידע באשר לאופי השכונה וזאת במטרה לאפשר לזוכים לקבל החלטה מושכלת בבחירת מגרשיהם.

האירוע התקיים בבית וונקובר ביום ראשון האחרון סגן ראש העיר יגאל בוזגלו ברך את הזוכים בשמו של ראש העיר ניסים מלכה, והדגיש כי השכונה הינה תוכנית הדגל של העיר קריית שמונה וכי חשוב שהתושבים בשכונה יהיו מעורבים ושותפים בהליך בינוי הקהילה אשר ינוהל ע"י רשת המתנ"סים העירונית. יחד עם זאת הובהר כי השכונה תהיה ברמה גבוהה ולכן לא תהיה כל התפשרות בנושאי תכנון ובנייה.

בהמשך התושבים יקבלו תדריכי תכנון מסודרים על מנת לשמור על צביון השכונה ואופייה האחיד.

במפגש ניתן פירוט על כלל התיכנון העתידי של השכונה לרבות מוסדות חינוך, בתי ספר, אשכול גנים, בתי כנסת, מתנ"ס קהילתי, פארקים, גינות ציבוריות, שבילי אופניים ועוד.

באירוע נטלו חלק יועץ משכנתאות, אדריכלים וניתנה הרצאה של האדריכל שי יפרח אשר העביר מצגת קצרה וסקר נקודות חשובות לתשומת לב הזוכים בבחירת המגרשים. נציגת מחלקת ההנדסה בעירייה אינה בורשטיין הסבירה את תהליך הוצאת היתר הבנייה והעבודה מול הוועדה המקומית.

מנהל מרכז הצעירים עו"ד אופיר יחזקאלי הסביר את התהליך העתיד להיות בשכונה בכל הנוגע לבינוי הקהילה.

לבקשת המשתתפים בכנס הועלו כלל המצגות והמסמכים הקשורים לשכונה בדף הפייסבוק של השכונה ("שכונת יובלים בקריית שמונה – מה שתמיד רצית")  ובדף הפייסבוק של העירייה.

חשוב להדגיש לכלל הציבור כי המנה השלישית והאחרונה למגרשי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים א', תצא לשיווק בחודשים הקרובים. מדובר ב-105 מגרשים שישווקו לפי החלוקה הבאה:  49 יחידות דיור במגרשים חד משפחתיים ו-56 יחידות דיור ב-28 מגרשים דו משפחתיים.

למנה זו יוכלו לגשת גם משפחות בעלות דיור, אך בכל אופן תישמר עדיפות למשפחות מחוסרות דיור.

כאמור, זו תהיה מנת השיווק האחרונה למגרשי 'בנה ביתך' ביובלים א'.

סה"כ שווקו עד עתה 131 קוטג'ים צמודי קרקע, 145 מגרשי 'בנה ביתך' לבנייה עצמית ו-240 יחידות דיור במסלול מחיר למשתכן.

276 יחידות דיור נוספות במסגרת מסלול מחיר למשתכן ישווקו ראשית לקבלנים ולאחר זכיית הקבלנים, תצא הגרלה נוספת לזכאים.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad