היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מרכז רב תחומי לחקר החוסן בישראל יחנך במכללה האקדמית תל-חי

המרכז החדש יהווה כתובת לחוקרים מהארץ ומהעולם למחקר אקדמי מקיף של התחומים הרבים של החוסן.

כנס החוסן הבינלאומי יפגיש חוקרים ועמיתים מדיסציפלינות ותחומי מומחיות מגוונים: פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, כלכלה, חינוך, בטחון, פילוסופיה, מדיניות הציבור, מגדר ותחומים נוספים, לצורך שיתוף הידע הקיים, חילופי רעיונות, בנייה של מצע משותף למחקר עתידי ותיקוף ההיבטים השונים של החוסן, הקשריו ומדידתו. בכנס, כאמור תוכרז רשמית פתיחתו של המרכז הרב תחומי לחקר החוסן בישראל.

בכנס יתארח פרופ' פיטר סודפלד מאוניברסיטת בריטיש קולומביה שבקנדה אשר יציג את ממצאי מחקריו על התמודדויות וחוסן נפשי במצבי קיצון, ופרופ' זהבה סלומון, כלת פרס ישראל, מאוניברסיטת תל אביב אשר תדון בצמיחה לאחר אירועים טראומטיים. בכנס יתקיימו מושבים מקבילים אשר יעסקו בחוסן במגוון ממדים ומישורים: האישי, הזוגי והמשפחתי, הקהילתי והלאומי. בנוסף יבחנו הקשרים של גורמי החוסן וגורמי הסיכון השונים בהקשרים של בריאות, חברה וכלכלה. כמו כן ייבחן בפאנל אינטראקטיבי עם הקהל, השילוב של מושגי החירום וחוסן ברשתות החברתיות ובעולם הווירטואלי.

הכנס יתקיים ב 6-7 לינואר בקמפוס מזרח של המכללה האקדמית תל חי, בערב הראשון יתקיים ערב חגיגי אשר בו יוכרזו החוקרים הזוכים במלגות המרכז הרב תחומי לחקר החוסן, לשנת תשע"ג.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad