היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ניצחון סוחף לגיורא זלץ

ניצחון סוחף לראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ, מקיבוץ להבות הבשן שזכה בתמיכה של 86% מקולות הבוחרים, תושבי 29 קיבוצי הגליל העליון, בבחירות לראשות מועצה אזורית הגליל העליון וימשיך לקדנציה שנייה. המתמודד מולו גדי יעקב זכה ב- 14% מקולות הבוחרים.

לפעילי המטה של זלץ שהתכנסו בקיבוץ שמיר, אמר זלץ בהתרגשות: "אחוז התמיכה במועצה ובי גבוה ביותר, ומשמעותו -אמירה חד משמעית ברורה, של תושבי המועצה בעד הקיבוץ, בעד הקהילתיות, בעד המאחד והמשלב, ונגד ההפרדה המלאכותית בין התושבים בקיבוצי המועצה. אני שולח תודה ענקית לכל אלפי התושבים שהצביעו עבורי, ולמאות המתנדבים המסורים שיצאו ועשו בעד בחירתי לקדנציה שנייה, ולהמשך עשייה ותנופה בקיבוצי הגליל העליון, בדרך ובמדיניות לקידום כלל הקיבוצים ושיתופי פעולה רחבים עם רשויות נוספות לטובת האזור. אמשיך להיות ראש המועצה והכתובת לכל התושבים. ממשיכים בעשייה!".

ב-29 קיבוצי המועצה הצביעו 7,790 תושבים, שהם 53.4% מבעלי זכות ההצבעה. עבור זלץ הצביעו 6501 מצביעים, ועבור גדי יעקב 1081 מצביעים. המצביעים מימשו את זכותם ב-30 קלפיות, כשקיבוץ איילת השחר מוביל את רשימת בעלי זכות ההצבעה עם יותר מ-800, שזיכו אותו בשתי קלפיות.

מנהלת ועדת הבחירות מטעם המועצה האזורית יונית קורן ריכזה בחודשים האחרונים את ההכנות המרובות לקראת יום הבחירות ובמהלכו, על פי ההגדרות של משרד הפנים. זה כלל הרבה עבודה ביורוקרטית של עדכון רשימות הבוחרים ביישובים והגשתן למשרד הפנים, הדרכת נציגי הקיבוצים ומטות המתמודדים על עבודת תפעול הקלפי, חלוקת החומרים ביום שלפני הבחירות, וכמובן תפעול כל מערך הקלפיות, קליטת התוצאות והעברתן למטה משרד הפנים בסיום יום הבחירות.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad